torstai 7. heinäkuuta 2011

my hobbies

Day 1 - Tämä vuosi
Day 2 - Minun päiväni
Day 3 - Harrastukseni
Day 4 - Mitä on rakkaus?
Day 5 - Minun huone
Day 6 - Paras ystäväni
Day 7 - Se hetki
Day 8 - Uskoni
Day 9 - Päivän asu
Day 10 - Sisarukseni
Day 11 - Käsilaukussani
Day 12 - Tällä viikolla
Day 13 - Unelmani
Day 14 - Mieleisin syntymäpäiväni
Day 15 - Asia joka kaduttaa
Day 16 - Tässä kuussa
Day 17 - Tämä järkyttää minua
Day 18 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Day 19 - Pelkään

Kuvat: weheartit & iltalehti

Oon jo aikasemmin tehny postauksen mun harrastuksista, ja se löytyy tätä linkkii napsauttamalla: avtivities are salt of life. Tuolta löytyy aika kattavasti mun ajatuksii ja tietoo aiheesta.

Kerronki nyt pikkasen siitä, mitä haluisin tai ainaki haluisin kokeilla harrastaa!
Olis jotenki siistii harrastaa tankotanssii, sekä osata soittaa jotaa soitinta, kuten kitaraa tai koskettimii.

En oikeestaa tiiä mikä mua viehättää tankotanssissa, enkä nyt meinaa mitää strippareitten ketkutusta tankojen kanssa, vaa ihan kunnon tanssia. Luin joskus aikoja sitte Sapen postauksen sen tankotanssiharrastuksesta, ja tuli sellanen olo et mäki haluun kokeilla! En vaa usko et täälläpäin olis ees mahollista harrastaa sitä, ehkä sitte ku muutan lähemmäs pk-seutua.. who knows. =) Tätä haluun ainaki kokeilla joskus, vaikka oonki sellanen norsu posliinikaupassa et lievästi sanottuna epäilyttää oisko musta tommosee, pitäis vaa luottaa itteensä ja uskaltautuu kokeilemaa!

Olis myös ihana osata soittaa soittimii, piano ja kitara ois varmaa ne ykköset mitä haluisin osata. Muistan, miten ukki aina ku olin pieni, sano et se vois maksaa mut soittotunneille, jälkeepäin mietittynä en ymmärrä miksei kukaa loppupeleis vieny mua minnekkää vai eikö mua sillon muka kiinnostanu. Muistan vaa miten huono olin yläasteella soittokokeissa ku menin ihan paniikkii ku piti soittaa luokan eessä. En jaksanu ees yrittää sillon, ajattelin vaa koko aika "en osaa kuitenkaa, turhaa ees yritän", tyhmä minä. Ehkä viel joku päivä ryhdistäydyn ja meen jonnee soittotunneille, siinä olis yks tavote elämälle; oppia soittamaan jotaki soitinta oikeesti hyvin.

Anteeks et täst postauksest tuli vähä tämmönen, ja et nää haastejutut on nyt pikkasen jääny muitten postausten ohella. Kattellaa taas millon tulee jatkoa, varmaa on että tulossa on!

xoxoIida

2 kommenttia:

Laura kirjoitti...

hei tosi kiva toi haaste! vois itekkii joskus tehä :) ja kivoi kuvii!

tuu hei tsekkaa munkii blogi, joka tottakai kaipailee uusii lukijoita, kommentteja ja parannusehdotuksia! :)
http://themomentsoflaura.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Koska kirjotat?