tiistai 5. heinäkuuta 2011

open your mouth and tell me


Oon saanu palautetta liian pitkistä blogiteksteistä ja blogin tylsästä ulkoasusta, joten nyt haluisin ihan rehellistä palautetta, mitä te tykkäätte mun blogista.

Mulla on uuen bannerin väsääminen vaiheessa, mut sellanen on todellaki jossaki vaiheessa tulossa! Koen itteni sellaseks kirjottajatyypiks ja tykkään ite lukee postauksii, joissa on enemmän syvyyttä ja paljon asiaa tekstin avulla. Kaikki ei tykkää samoista asioista, ja vaikka haluun et tää blogi on mun näkönen, haluun myös et tän blogin lukijat diggaa tästä. En tee tätä pelkästää itelleni, vaan myös teille.

Mitä kaipaatte lisää blogiin?
Missä kohtaa olis kehittämisen varaa ja millä tavalla?
Liikaa tekstiä/kuvia?

xoxoIida

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mun mielest sul on just hyvän pitusia postauksii mut ei parit kuvat lisää tekis pahaa ;-)

Inka kirjoitti...

kuvia on aina kiva kattoo, mut ite tykkään lukea pitkii postauksia mis kerrotaan just ja kuvaillaan asioita et osan asioista saa muodostaa omassa päässä:) !!

Anonyymi kirjoitti...

hyvän pituiset tekstit maustettuna fiiliksil. iha mahtava blogi tälläsenä, mut kuten joku jo sano parit kuvat lisäks ei tekis pahaa. uutta banneria odotellessa! (-:

Katja kirjoitti...

Tykkään! tekstiä on kiva lukea ja niinku sanottiin olis mukava saada myös enempi kuvia :)

Iida kirjoitti...

Kiitos paljon palautteesta :-)
Kertokaa vaa aina jos tulee jotaa sanottavaa!
Elikkä lisää kuvia!

Jenna kirjoitti...

Mun mielestä hyvä näin :-) tekstit on just kivoja, tommosia missä pohdit niitä asioita. Hyvähyvä ♥

Henssi kirjoitti...

banneri vois olla jotenki hmmm erilaine, mutta muuten tosi kiva blogi ja sopivan 'rauhallinen' ulkoasu tai tää teema täälä blogissa. siis tarkotan tota valkosta taustaa. kirjotat kivasti, joskus vaan tuntuu ettei jaksais lukee kaikkea, mut luen silti ku tykkään sun blogista :) kuvia sais olla ehkä enemmän, ainaki joissaki tapauksissa.

www.henssi-myblog.blogspot.com

Iida kirjoitti...

Kiitos palautteesta :'')

Mun on täs kohtaa pakko paljastaa... mä en oikeesti osaa oikee tehä bannereita! :( Onks teillä joku ohjelma millä teette ne? Sen takii siin kestää ku oon niin onneton tekijä.