tiistai 19. heinäkuuta 2011

harry potter and deathly hallows part 2


Eipä oo mua näkyny vähää aikaa, nyt on tosi paljon kirjotettavaa ja ns. rästii jääneitä kirjotuksii. Yks syy on ettei mun ihanat naapurit oo pitäny suojaamatonta wlan:ia päällä eikä rakas mokkula toimi.
Nyt oon kuitenki palannu (ainaki hetkittäisesti!!) ja yritän saaha tehtyy tänne vähä lisää luettavaa.

Käytii eilen Masankans kattoos uusin ja viiminen Harry Potter 3D:nä Kotkan Kinopalatsissa. Oikeesti toi oli ensimmäinen leffa ikinä jossa oon itkeny ennen leffan nimen ilmestymistä ruutuu, aina lopputeksteihin asti... :'( Se tunnelma, kuolema, ihmisten lojaalisuus, rakkaus.. kaikki. Yks syy oli se et ties ton olevan viiminen, tuntuu haikeelta ku on kymmenen vuotta kasvanu Harryn ja muitten mukana, nyt ne on aikuisii ja iteki pitäis olla. Oli silti helpottavaa et paha saatii vihdoin kukistettuu.

Oon lukenu kymmenet kerrat läpi kaikki Potterit, ja oon edellee sitä mieltä ettei niitä voi ees vertaa leffoihin. Ne yksityiskohdat ja pienet juonenkäänteet<3 Silti Kuoleman varjelukset oli leffanaki äärettömän mahtava, ehdottomasti paras kaikista kaheksasta! Nyt on sellanen fiilis et haluisin lukee kaikki Viisasten kivestä alkaen ja kattoo kaikki leffat maratoonina.

Mua itkettää jo pelkästää ton trailerin kattominen, suosittelen JOKASELLE tätä leffaa.
Rakastan velhomaailmaa ja kaikkee tätä, oon onnellinen et oon saanu kasvaa näin luovan ja mielikuvituksellisen maailman ohella.


It all ends, still I'm happy. Thank you for everything.
Harry Potter & J.K.Rowling

xoxoIida

Ei kommentteja: