torstai 7. heinäkuuta 2011

enjoying the summer





Tää viikko on menny melkee kokonaa perheenkans, etenki äitin ja pikkusiskonkans. Maanantain olin äitin, Ainon ja Eemelinkans Serenassa, Senni oli hoidos sen aikaa. Oli tosi kivaa, vaikka olinki burana 600:sten voimalla siel kuumeesta huolimatta, harmi et sattu aika kylmä ja pilvinen sää sille päivälle. Villivirta on edellee mun suurin suosikki siellä! Black hole -liukumäki on ihan hirvee, mua ahisti se jatkuva pimeys eikä se musiikkikaa kuulunu tarpeeks kovaa, hyihyi melkee aloin itkee siel. Serenan jälkee käytii vaihteeks mäkissä syömäs; otin pitkäst aikaa Filet o Fish -aterian, nam!

Tiistain Masa tuli mun luokse ja illal käytii senkans äitillä. Keskiviikkon eli eilen olin äitin ja Senninkans maauimalas ja illemmal kävin niil syömäs ja kattoos salkkareitten kesäuusinnat. Paloin maakis melkee kokonaa selkäpuolelt ja koko eilisen ja tän aamun kärsin ihan oudoist allergisist ihottumarykelmistä ja kutinasta, onneks sain tänää haettuu apteekist allergialääkkeet ja nyt helpottaa! Tänää käytii äitin ja Senninkans kaupungil markkinoilla ja Äijäkäs rannalla, oli muuten tosi lämmint merivettä, nyt onnistuin polttamaa itteni etupuolelta! ;-) Oon sitte tasasen punanen eestä ja takaa, ah tätä kuumotusta. Meinasin ostaa After Sun -voidetta, mut tilin saldo oli eri mieltä... hehe.

Senni on ihan mahtava tapaus<3! Se on jotenki tosi kiintyny muhun ja huutaa koko aika "IIDA IIAA IIA!!" vaikka seisoisin sen vieressä, se loukkaantuu aina ku joudun lähtee omaa kotii. Se täyttää ens kuun 30.pv kaks vuotta ja on nyt sellases hölötysiässä, ettei oo hetkeekää hiljaa. Se ei osaa oikee sanoo H- eikä L-kirjaimii, joten hissi on pippi ja lapio on papio. Sennin puhetta on niin ihana kuunnella! Tänää se vaati mua koko aika uimaa senkans, makasin viltillä ja se tuli pussaamaa mua ja sen jälkee heitti hiekat lapiolla naamalle. :''D Se on sellanen pien termiitti ja heitteli hiekkaa randomien miestenki päälle ja kilju täyttä huutoo jos merilevä osu sen varpaisii vedessä, kaupas se moikkailee kassaneitei ja kerää omat ostoksensa hihnalle, onneks se ei viel ylety kunnol kassoille!

Senni on älytön vesipeto, joten lisäilin siitä ehkä pikkasen liianki monta kuvaa tähän postauksee, mut ette voi väittää etteikö olis sulonen uimalasien rinkulat silmien ympärillä ja muutenki. :') Kävin tänää ostaas ton lyhyemmän korun mun kielikoruu, ja ton silmäkaulakorun Seppäläst.

On ollu kuitenki tositosi kiva pitkäst aikaa viettää aikaa näinki! Tällästä tää elämä on työttömänä, on aikaa käyä rannoilla ja chillailla vaa, ainut et ois kiva jos rahaaki olis 3 euroo enemmän tilillä. :)

xoxoIida

Ei kommentteja: