tiistai 24. toukokuuta 2011

activities are salt of life



Alotin bloggaamisen puhtaalta pöydältä, joten kertailen pikkasen vanhoi postausaiheita. Ekassa postauksessa kerroin pikkasen mun harrastuksista. Tällä hetkellä mun harrastuksii on periaattessa vaa vapaamuotonen laulaminen ja keikoilla käyminen, syksyllä aion jatkaa tanssimista. Zumbassa kävin ennen 2-3x/vko, mut opiskelijan rahatilanteen takii seki on ainaki nyt jonkun aikaa jäissä, syksyllä alan varmaa käydä sielläki uuestaa. Kaipa näihin harrastuksii vois lukea myös koiran kanssa lenkkeilyn, vaikka oonki tosi laiska sen asian suhtee ja Veera on niin pieni ettei jaksa kauaa ees kävellä yhellä kertaa.

Oon harrastanu 18 vuoden aikana tosi paljon kaikkee, mm. yleisurheiluu, painii, taitoluisteluu, nyrkkeilyy, uintii, piirtämistä, salilla käyntii ja erilaisii ryhmäliikuntalajei. Tanssimista oon harrastanu koko iän; kantrii, bailatinoo ja show-tanssii. Haluisin kokeilla jotaa latinotanssei ja vatsatanssii, ois mageeta osaa käyttää vatsalihaksii samaa tapaa ku Shakira tai Beyoncé, siinä tapauksessa olis eessä REENIÄ HORO REENIÄ!


Keikoilla käyminen on silti rakkain ja tärkein harrastus, mitä mulla on koskaa ollu. En haluu kuvitella aikaa, jollon en enää kävis ollenkaa keikoil tai etten olis koskaa alkanu kiertää. Oon saanu tosi paljon uusii ihanii ystävii ja kavereit keikkareissuilta ympäri Suomee. Alotin kiertää Antti Tuiskun keikkoja vuonna 2005, tähän asti oon tosin nähny Antin vaa x28. Anna Abreun keikoilla aloin käymää vuonna 2008, Anna on mulle se ykkösartisti ja sen oon nähny x62. Molemmat artistit on upeita persoonii ja esiintyjii, jotka nauttii työstään silminnähden ihan mielettömästi. Annan bändi on myös tosi ihana!


Nuorempana piirsin paljon, kirjotin päiväkirjaa ja keksin omii tarinoita. Kirjottamisen avulla sain purettuu omaa rajatonta mielikuvitusta, mikä toisinaa on ehkä liianki rajaton kaikkien kauhujuttujen suhtee. Ennen luin myös tosi paljon, kaikki fantasiakirjat uppoo edellee (Twilight, Harry Potter, taru sormusten herrasta), tuntuu vaa ettei nykyää aika riitä lukemisee. Tykkään kans tosi paljon katella TV-sarjojen tuotantokausii, suosikkeja on Supernatural, Prison Break, Serranon Perhe, Gossip Girl ja True Blood. TV:stä seuraan vain Salkkareita, ellen lataa netistä ennakkoon.

Tuntuu että unohin mainita jotaa, mut on tässä nyt jotaa, koneella dataaminen ja nukkuminen on tietty ihanimpii harrastuksii hyvässä seurassa chillailua unohtamatta. Juhliminen ja shoppaileminen = <3 !

xoxoIida

Ei kommentteja: