maanantai 30. toukokuuta 2011

today and tomorrow = happy days



Tänää oli periaattessa viiminen päivä kouluu, on aika voittajafiilis jos en sanois! Meil oli vaa hätäensiapuu pari tuntii aamulla, minkä jälkee käytii Heininkans kaupungissa ostaas bolerot Vero Modasta valmistujaisii ja istuttii Heses reilu tunti kuluttaas aikaa. Mul oli tänää vähä lissufiilis noissa Ginan vaatteissa ja mustissa kiilakoroissa, eikä toi ihmeasento pikkurillin kera helpota yhtää asiaa..

 Kävin samal reissul kysymäs Igor'silta pystyiskö mulle laittaa kielikoruu ton kireen kielijänteen takii, se lävistäjä katto mun kieltä ja kysy pistetääkö samantien. En kuitenkaa viittiny ennen valmistujaisii ottaa, jos mun kohalla kieli turpois paljon ja sössöttäisin vaa. Varasin ajan perjantaille klo 12, mua jännittää jo nyt NÄÄÄIN paljo, saa nähä miten sitte ku menee ottaa sen. Oon niin ilonen ettei tarvi mennä mihinkää leikkauksee ennen sitä, voi olla ettei sitä koruu saa täysin suoraa laitettuu, mut ei kuulemma tuota ongelmaa eli en kanna siitä murhetta. I can't wait!

Huomen on kiva päivä, meil on ainoostaa valmistujaisten kenraaliharjotukset klo 12 ja koulun jälkee chillaillaa vissii tyttöjenkans vähän aikaa, ja illalla haen mun mekon Mammulta. Myöhemmin illasta Masaki tulee, jippikayjeii <3. Tulossa on siis enemmän ku hyvä päivä.

xoxoIida

Ei kommentteja: