perjantai 27. toukokuuta 2011

medusa or tongue piercing?


Apua, mulla on kauhee lävistyskuume täl hetkellä, ainut et oon niin huono päättämää ja luopumaa asioista. Elikkä vaihtoehtoina olis medusa (ylähuulen keskelle) tai kielee, täl hetkellä mulla on labret alahuulessa. Napakoru löytyy kans, pari vuotta sitte löytyy vasemmasta kulmastaki. Nyt haluisin ehkä enemmän kuitenki kielee vaikka medusaki olis tosi magee, syynä etten haluu samanaikasest kahta huulikoruu enkä tiiä oonko valmis luopumaa täst nykysestä ainakaa vielä.

Pieni ongelma löytyy kielikorunki kanssa, mulla on liian kiree kielijänne eli kielen alla keskellä menevä jänne on liian lyhyt ja tulee pitkälti yli puolenvälin kielessä. Jos ottaisin nyt kielikorun, se jäis tosi etee kielee eikä se näyttäis kivalta eikä lävistäjä välttämättä ees laittais sitä. Ainut ratkasu on mennä kielijänteen katkasuleikkauksee, se tehää paikallispuudutuksessa ja on lukeman mukaa nopee ja helppo toimenpide. Silti jännittää et jotaa meniski pielee toisessa vaiheessa ja saisin jonkun kasvohermohalvauksen.. apua. Vois tosin käydä ensin lävistysliikkeis kysymäs pystyykö ton jänteen vierestä tai läpi lävistää, ne varmaa osais neuvoo mitä kautta vois kysellä sitä leikkaustaki. Tahon rahaa nyt heti kiitooos.

Kulmakorusta luovuin aikoinaa kyllästymisen, korun osittaisen uloskasvamisen ja huulikorun takii. Jotenki tuli vaa sellanen fiilis etten enää tykkää siitä, suoran otsiksenkans se ei tosin tänäkää päivänä älyttömän hyvin näkyiskää. Tohon alle laitan viel pari kuvaa mun napakorusta, oon tosin kadottanu ton ihanan liskokorun. :(


xoxoIida

Ei kommentteja: