torstai 9. kesäkuuta 2011

worst part is over


En oo nyt pahemmin kirjotellu muutamaa päivää, edellinen postaus kerto viime viikonlopusta, joten voisin nyt vähä kertoilla tästä viikosta. Oon ihan fiiliksissä tääl ku kirjottelen, koska huomen on perjantai ja viikonlopust on tulos äärettömän huikee! Lähetää Jennankans pienelle roadtripille kattoo Abreuta; Kurikka-Uusikaupunki-Helsinki, lauantaina meiän poppoosee liittyy Annu. Oon viimeks ollu samantapasella roadtripillä viime kesänä, joten nyt on korkee aika kirkastaa muistikuvaa yöttömistä öistä! Meil on tosi tarkasti suunniteltu kaikki reitit viikonlopun osalta, saa nähä miten hyvin ne toimii käytännössä ja riittääks meil aika siirtyy paikasta A paikkaan B. Hope so.


Aika mielenkiintonen kuva kuvaamaa aikaa mitä olin Masalla sunnuntaist tiistaihin, sen kohokohtahan oli mun herkullinen juusto ilman pihvii, njamm. Masa on semmone possu et se söi oman mega-ateriansa, söi osan mun ranskalaisist ja joi loput mun juomatki Heses enneku sain ton hampparin syötyy. :D Btw toi kuva vois myös kuvaa meiän välist pituuseroo, 162cm vs 185cm. Käytii Kouvolas shoppailees ja kattoos Pirates Of The Caribbean 4 3D:nä, oli tosi hyvä leffa vaikka tuntuki et siin ois alkanu ihan uus tarina Jack Sparrow'n sooloiluna! Takastulomatkal käytii Mäkin driven kautta ja Jupe tarjos euron juustot, njamm mitäs me possut. Ei oikeestaa ehitty tehä mitää muuta koko aikan, nukahettii molempin iltoina aikasee ja noustii ylös puolenpäivän jälkee, oli vaa niin hyvä olla vaa. Tiistain parturoitii Veeraa ja huhhuh mikä kynitty kana siitä tuli, pitää viiä se oikeelle trimmaajalle heti ku ekat palkat tulee. Oisin halunnu jäähä pidemmäks aikaa, mut olin luvannu Äitille mennä vahtii Sennii sen puistozumban ajaks Kotkaa. Kiitos muru <3


Myllykoskelta tulin Veerankans junalla Kyminlinnaa mistä Iskä heitti mut himaa, ehin olla 15min kotona ja matka jatku Äitin kyydillä Kotkaa. Käytii Sennin, Ainon ja Eemelinkans kauppakeskus Pasaatissa sovittelees vaatteit ja huviksee vaa kattelees, löysin Vilast sellaset mustat korkeevyöräröiset shortsit. Senni himoitsi vaa koko kauppareissun ajan laukus odottavii dominokeksei ja mehupulloo, mitkä mentii lopult evästää leikkipuistoo. On oikeesti niin ihana nähä miten toi pikkulikka kasvaa ja oppii koko aika uutta, se on nyt siinä iässä et opettelee puhumaa ja juttuu tulee enemmän ku laki sallii. Sennin puhetta on ihana kuunnella ku sil on kaikkii omii sanoi, Iia eli miä olin sen suosikkileikkikaveri ja pidin sen kädestä aina liukumäessä. Puss.

Käytii keskiviikkona Äitin ja Senninkans moikkaas Mammuu ja Pepeeki pitkäst aikaa, eli äitinäitiä ja sen miestä. Mammun tekemä raparperipiirakka on maailman parasta, puhumattakaa mustikkapiirakasta, omnom. En malta oottaa sitä aikaa ku mustikat kypsyy ja pääsee taas herkuttelee!


Ainii, viime torstaina meiän kissa Kamu sai kolme syötäväns sulosta kissanpentuu, joita kävin keskiviikkon ja torstain kattomassa. Oikeesti aww, toi viirukas tumma vaa kelli mun kädel ja piti sellast pennun kehräämisääntä. Voisin istuu niitten korin vieressä koko päivän ja silitellä niit, oikeesti haluun kissanpennun! Niitten säälittävä pikkumiukuminenki on niin sulosen kuulosta ja Kamu on niin supermamma ettei mitää rajaa, koko aika vahtimas jälkikasvuaa silmä kovana, ihanuudet. Oi mikä ihkutuskirjotus täst kohasta tuli, no ei voi mitää.. ne vaa on niin ihania!


Ja arjen huipentuma tais olla että sain kesätöitä vanhainkodista, soitin keskiviikkona ja heti torstaille sain aamuvuoron! Oon samassa hoivakodissa missä Mummo asuu ja itseasias ainaki nyt olin samalla osastollaki, oli ihana nähä pitkäst aikaa ilonen hymy Mummon kasvoilla ku menin aamul moikkaamaa sitä ja se vaa piti mua kädestä kii. Ens viikolla alkaa kunnolla työt, mulla on heti maanantaist torstaihin iltavuoroputki eli sillon ei kannata paljoo odotella postauksia! Työt on suunnilleen klo 13-21, lähen kotoa kahentoist jälkee ja tuun lähemmäs kymmentä takasin, auts. Jokatapaukses laskin et pelkästää näil ens viikon vuoroilla pystyn jo melkee maksamaa ens kuun vuokran, jesjesjes!

On varmaa paljon mitä oisin viel voinu kertoo tästä viikosta, mut eiköhän täs oo jo vähäsen pohjaa mitä oon puuhannu, nyt on sellanen fiilis: worst part is over.

xoxoIida

4 kommenttia:

MaSa kirjoitti...

Juustopullani <3 :)

Iida kirjoitti...

.. oot oikeest niin ihana ku vertaat mua juustohampurilaisee XD

Ellqq kirjoitti...

onpas ihana blogi :)<3 pitää jäähä seurailee;) käys kurkkaa munki blogii, lukiat on aina tervetulleita:))

http://allofmyfashion.blogspot.com/

Iida kirjoitti...

Voikiitos :')<3

Sullaki on tosi kiva blogi, mul on vaa pien ongelma etten voi liittyy julkiseks lukijaks bloggerin ongelmien takii. :s

Jään seurailee sua 'salaisesti' :) !!