keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

in work, no free time


Oon ollu koko alkuviikon maanantaita lukuunottamatta töissä vanhainkodissa. Tykkään tosta hoivakodista tosi paljon, etenki siitä osastosta missä mun oma rakas mummoki asustelee. Silti tuntuu etten millää jaksais olla töistä, haaveilen vaa parin viikon kesälomasta ja ulkomaanmatkoista (Englanti.. <3). Mul menee koko loppuviikkoki töissä perjantaita lukuunottamatta, eli juhannus menee töissä, ajattelen vaa tuplapalkkaa ku oon siellä ni ei harmita niin paljoo. Onneks on kuitenki aamuvuorot ja pääsen jo kahelta, ehin lauantaina käyä äitin luona vähä grillailees ja leikkii Senninkans. Eniten inhottaa kuitenki olla jussina töissä, koska joudun aamul lähtä kävelee töihin varmaa neljän aikaa et ehin, koska pyhien takii ei pahemmin busseja kulje. Että niCE! Jouluna jouduin ottaa taksin, mut nyt ei oo varaa taksiikaa. xdd Jos oon iltavuoroissa töissä, tuntuu ettei oo muuta elämää; aamulla nukun johonki puol 10, yheks töihin ja illal himaa lähemmäs kymmentä. Viime viikol olin maanantaist torstaihin illoissa ja tuntu ettei oikeesti ollu mitää muuta elämää, en ehtiny nähä ketää! Iltavuorot on kuitenki ihanan rauhallisii, eli niissä on omat hyvät ja huonot puolensa. Tykkään muutenki tosi paljon työskennellä vanhusten kanssa, ainut ettei vuorotyöt oo ollenkaa mun juttu..


Huomista päivää oon oottanu niin paljon, etenki nyt ku on varmistunu et lähetää Masankans huomen Mikkelii min rakkaimman kuomasen Heinin ja vihamies-Jeren luokse. <3 Voisin raiskaa tähän sydämii niin paljon, koska oon niin ilonen täl hetkellä. Mul on ihan älytön ikävä Heinii, nähtii viimeks 2.6. valmistujaisten jälkee ku se muutti Mikkelii. "Välimatka piinaa ja painaa mua.." Aateltii eka et oltas menty juhlimaa etukätee jussii, mut rahatilanteitten takii jätetää suosiol välii ja katellaa vaikka leffoja koko ilta, pääasia et ollaa yhessä! <3 Can't wait! Huomen ois viel aamuvuoro ja Veera pitäis viiä äitille hoitoo, mut kaikki sujuu varmast tosi hyvin, koska on mitä odottaa. Tykkääntykkääntykkään! :'')

Mun pitäis postailla maanantaista, mut se saattaa jäähä lauantaille! Ois paljon muutaki mistä haluisin kirjottaa, vkl voisin vähä panostaa tänne, kattellaan muruset kattellaan!

xoxoIida

Ei kommentteja: