perjantai 17. kesäkuuta 2011

fight for the girl, don't be a loser win her


Heippa muruset!

Tänää olin oikeesti luuseri, mentii nukkumaa Masankans eilen (tänää) kauheen myöhää ja sit ajattelin kuitenki olla voittaja ja herätä suht aikasin. Ja miten siinä kävikään? Eka hurja torkutus ja lopult painoin kellon kokonaa pois ja heräsin klo 11.15, onneks on vapaapäivä! Oon täl viikol ollu pelkästää töissä, nyt on ollu neljä iltavuoroo putkee ja tuntu et olin jo vapaan puutteessa, eilen oli töissä tosi paljon kaikkee ja meni vähä ylitöittenki puolelle, noo ainaki saan hyvän tilin ens kuussa. :)

Veera tuli eilen kotii, se oli viikon iskällä hoidossa ku oltii roadtripillä ja oon ollu vaa töissä, olis karvapallo joutunu olla paljon yksinää himas täs viikolla. Viime viikolla vähä parturoin Veeraa keittiösaksilla, oli pakko ku sil oli niin kuuma eikä se nähny mitää. Oon niin kateellinen iskälle ja mun sisaruksille, ne lähti tänää aamul viikoks Maltalle, mä tahon Englantii KIITOS..

Nyt mul on täs vajaa tunti aikaa venailla et bussi lähtee juna-asemalle ja sielt matka jatkuu Kouvolaa. Anna ja pojat on tänää Kouvolan Club Encoressa keikalla, k20 tietenki. Meen moikkaa niitä kera Sinin <3! Ouu tulee taas niin kivaa. Yöllä Masa hakee mut Kouvolasta, tullaa yöks mun luokse Karhulaa ja aamulla meen pirteenä töihin klo 7, namnam. Äsken töistä soitettii tulisinko sunnuntainaki aamuvuoroo, kieltäydyin kuitenki, ens viikol on nimittäin niin paljon töitä et huh huh.

xoxoIida

2 kommenttia:

Normal Teenager kirjoitti...

Kiva blogi:--)

http://worstpartisover.blogspot.com/

Iida kirjoitti...

Kiitos paljon :-)) !
Mitä nyt nopeesti kiireessä ehin sun blogia selaamaa, ni vaikutti sullaki tosi kivalta. Jään seurailemaan!