keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

my day

Day 1 - Tämä vuosi
Day 2 - Minun päiväni
Day 3 - Harrastukseni
Day 4 - Mitä on rakkaus?
Day 5 - Minun huone
Day 6 - Paras ystäväni
Day 7 - Se hetki
Day 8 - Uskoni
Day 9 - Päivän asu
Day 10 - Sisarukseni
Day 11 - Käsilaukussani
Day 12 - Tällä viikolla
Day 13 - Unelmani
Day 14 - Mieleisin syntymäpäiväni
Day 15 - Asia joka kaduttaa
Day 16 - Tässä kuussa
Day 17 - Tämä järkyttää minua
Day 18 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Day 19 - Pelkään



Tää on ehkä pikkasen turha postaus, tänää ei kuitenkaa tapahtunu mitää maailmaa mullistavaa, mutta.. Aamulla heräsin kymmeneltä, meikkasin ja laitoin hiukset normaalii tapaa. Masa lähti jo varttii yli kuus töihin, olin ihan unessa ku juttelin senkans aamulla jotaa ihmeellistä. Lähin aamusella käymää pankissa tsekkaas mun säästötilin, sain nostettuu 6e jeBOU! Kävin kaupassa ja ostin lounaaks mintunmakusen Frezzan, namnam sinne ne rahat melkee meniki. Päivä meni chillailles ulkona auringossa ja sisällä dataamas

Tänää oli meiän perheessä megajuhlapäivä, Ainon ja äitin synttärit ja iskän nimpparit. Aino täyttää 15v. ja menee ens kuussa riparille, voiettä siitäki on jo tullu iso tyttö! Äiti osotti taas nihilistipuolensa eikä ees vastannu puhelimee ku yritin soittaa ja onnitella, laitto vaa kivan kiitosviestin... lallallaa en jaksa. Illal iskä haki mut niille syömää ja juhlimaa pikkasen; perunoita, salaattii ja mansikkakakkuu. Käytii Ainon ja Eemelinkans uimas joella, tuli heitettyy talviturkki näin aikasee kesällä, yleensä on menny ainaki heinäkuulle! Oli aika kylmää vettä, vaikka ipanat väittiki muuta. Meil oli tosi hauskaa keskenää, vaikka niille ei meinannu mennä jakeluu ettei mun hiuksii saa roiskii vettä. :D

Iskä ja muu poppoo oli viime viikon Maltalla, ne näytti ihan sikanaa kuvii sielt enkä ainakaa ollu kateellinen niist +30 asteen keleistä mitä siel oli ku täällä vaa sato. Sain tulijaisiks tollasen ihanan Maltan ristikorun, feikkitatuointihihan (älkää kysykö xdd iskä osti ittellee, mut ei menny sen haban päälle..), Eemeliltä sytkärin ja Ainolta sellasen ihanan, ison rantapyyhkeen. Kiitos<3

Uimareissun jälkee Tarja viel tarjoili meille mansikoita ja vaniljajäätelöö, kello oli jo niin paljon et vedettii iskänkans ne hirveellä kiireellä ja lähettii kaahailee juna-asemalle. Katottii kelloo et se oli ihan minuuttipelii et ehitääkö vai ei, oltais ehitty jos meiän eessä ei olis hidastellu pari onnetont runkkarii. Että jeBOU, seuraava juna lähti vast  22.58... (y) Olin siis tulos Masalle, ja täälhän miä nyt kirjottelen. En ois enää millää jaksanu lähtä istuu junaa enkä muutenkaa, iskän luona mun ja Ainon huoneen sänky houkutteli siinä kohtaa miljoona kertaa enemmän. Sohvaki oli ihanan pehmee, ah.

Nyt oon siis tääl Masalla ja kello on niin paljon et koht nukahan pää näppikselle, elikkä huomenna jatkuu haastepostaukset ja toivottavast on taas ihanan kesänen hellepäivä. Jautsii, palaillaa ja unia<3!

xoxoIida

Ei kommentteja: