tiistai 28. kesäkuuta 2011

this year

Day 1 - Tämä vuosi
Day 2 - Minun päiväni
Day 3 - Harrastukseni
Day 4 - Mitä on rakkaus?
Day 5 - Minun huone
Day 6 - Paras ystäväni
Day 7 - Se hetki
Day 8 - Uskoni
Day 9 - Päivän asu
Day 10 - Sisarukseni
Day 11 - Käsilaukussani
Day 12 - Tällä viikolla
Day 13 - Unelmani
Day 14 - Mieleisin syntymäpäiväni
Day 15 - Asia joka kaduttaa
Day 16 - Tässä kuussa
Day 17 - Tämä järkyttää minua
Day 18 - Tämä saa minut voimaan paremmin
Day 19 - Pelkään

Nappasin Sinin blogista tämmösen haastepostauksen, ja aattelin et tällä tavalla tulis ainaki vähäsen säännöllisyyttä ja sisältöä blogille. En usko et joka päivä ehin tätä tehä, mut mahdollisimman usein yritän muistaa/ehtiä. Toivottavast tuutte tykkäämää näistä! :---)


Ekana haasteena on mun tää vuosi, nyt ollaa jo kesäkuun lopulla, puolee vuotee on mahtunu tosi paljon kaikkee. Annan biisi Worst Part Is Over kuvaa jotenki niin mun fiiliksiä tän vuoden suhtee, tuntuu et nyt on vaikeimmat ajat ohi ja elämä hymyilee. Kuulostaa kauheen kliseiseltä, mut pitkäst aikaa voin hymyillä ja sanoo: kaikki on hyvin, oon onnellinen.

Oon tänä vuonna ehtiny nähä Abreun muutaman kerran (Korkojen kera, Baltic, The Circus, Lahti, Virgin Oil, Espoo, Hämeenlinna, Kotka, Utti, Imatra, Kurikka, Uusikaupunki, Suvilahti, Kouvola) ja lisää on tulossa! Antti Tuiskun keikoille en oo pahemmin revenny tänä vuonna, oon ollu vaa Kotkassa ja Järvenpäässä, toivottavast ehtisin sitäki nähä viel tänä vuonna useemmin. Keikkareissut on ollu kaikki omalla tavallaa mahtavia, vaikka rakastan noita artisteja, niitten bändejä ja musiikkia, tärkeintä on aina ollu seura. Kiitos kaikille ihanille, joittenkans oon ollu näillä reissuilla tavalla tai toisella <3 Tiiätte kyllä. Toisinaa reissut on ehkä kussu, mut ilonen mieli korvaa puuttuvan älyn, eiks? ;) Toukokuussa näin ekan kerran livenä Osmo Ikosenki keikan, tykkäsin ja paljon! Maaliskuussa julkastiin Annan uusin levy Rush,  ja sen myötä "tutustuin" paremmin Redraman musiikkii!

Tammikuussa tutustuin mun nykysee poikaystävää Masaa ja alettii seurustella maaliskuussa, en nyt ala lässyttää mitää mut siinä on yks isoin tekijä miks oon nykyää onnellinen. Lve u muru. <3 Tän puolen vuoden aikana ollaa vietetty paljon aikaa mun parhaan ystävän Heininkans, ollaa käyty paljon bailaamassa ja chillailtu vaa Hesen merkeissä. Heini muutti kesäkuun alussa Mikkelii, oon kerran käyny siellä ja vihdoinki tajusin ettei tää välimatka oo muuttanu eikä tuu muuttamaa mitää, vaikka koko aika on ikävä, niitä kertoja millon nähää, osaa arvostaa ihan eri tavalla ku ennen. Siinä on tyttö jota en vaihtais mistää hinnasta pois! <3 Porukoittenkans on kans nykysin tosi hyvät välit, Sennistä on tullu iso tyttö ja se on niin sulonen ku opettelee puhumaa. Oon nähny tän vuoden aikana paljon kaikkii ihanii murusia ja tutustunu paremmin muutamii ihmisii, oikeesti minkä takii kaikki asuu niin kaukana toisistaa..

Kesäkuun alussa valmistuin lähihoitajaksi, ei enää koulua ellen ite haluu! Oon nyt tehny sijaisuuksii vanhainkodeissa, toivon et töitä riittää ja saan vuokrat maksettuu. Toisinaa vituttaa olla duunissa iltasin ja viikonloppusin, pitäis vaa aina muistaa miten arvokasta työtä tää on ja miten paljon ne vanhukset oikeesti ansaitsee hyvää hoitoa. Eikä viikonloppu- ja pyhälisistä tietenkää mitää haittaa oo! On kans tosi kiva olla töissä samassa hoivakodissa missä oma mummo asuu, se on saattohoidossa mikä tuntuu pahalta, mut saan ainaki viettää sen viimisii kuukausii yhessä. Aion alkaa säästää rahaa et pääsisin joskus opiskelee parturi-kampaajaks ja suunnitelmissa olis myös muutto pk-seudulle ens vuonna tai seuraavana, niistä ehkä lisää joskus myöhemmin! ;)

Niinku aikasemmin mainitsinki, oon tänä keväänä juhlinu aika rankalla kädellä, melkee jokasena viikonloppuna Kouvolan baarit kutsu mua ja muita juopporemmiläisiä. Kesää kohti nää kerrat onneks väheni, siihen menee loppupeleis ihan sikanaa rahaa eikä siitä jää kätee muutaku muistot ja toisinaa huono olo. Yhtenä viikonloppuna oltii Masan, Heinin ja Jerenkans Joutsassa mökillä, oivitsi oli kivaa sielläki! Iskä ja Tarja meni naimisii huhtikuussa ja sain kaks ns. velipuolta. Suomi voitti jääkiekon MM-kisat 2011 ja taivas varjele mitä sieltä tulee, ens vuonna räjähtää Helsingissä!

Tammikuussa otin mun toisen tatuoinnin; Abreun logosta sydämen, ranteesee. Rakastan tätä tatuointii, vaikka tää vaatiski lisää väriä, tää symboloi niin paljon kaikkee ja on kivannäkönen. Tän kuun alussa uskaltauduin vihdoinki ottaa kielikorun ja tästäki tykkään tosi paljon, pitäis vaa mennä vaihtamaa lyhyempi koru. Nyt on taas sellanen tatuointihimo ja haluisin alkaa jatkamaa tota niskan nuottiavainta nuottiviivastolla ja ottaa jalkapöytää jotaki kivaa, rahatilanne huomioiden nyt ei kuitenkaa oo sen aika. Tammikuussa leikkautin pitkästä aikaa suoran otsiksen, sivuotsis ei vaa toimi mun luonnonkiharissa hiuksissa! Nyt tosin oon alkanu jo kyllästyy tähän ja kesällä tahtoisin pitää hiukset ylhäällä.

Tähän vois varmaa kirjottaa viel paljon lisää, toivottavast jaksatte lukee nää mitä tähän nyt tuli. Tähän tulis varmaa toinen samanlainen pätkä tekstii jos miettisin tulevaa, joten jätän myöhemmälle! :) Kuviaki oisin voinu lisää vaikka kuinka paljon lisää, mut eiköhän nää yhtee postauksee riittäne.

xoxoIida

Ei kommentteja: