lauantai 13. elokuuta 2011

passion for shoes







Mua väsyttää ihan törkeesti, mut aattelin viel postata noi mun tän hetkiset käyttökengät. Yllätyin iteki ku tänää kattelin noit et miten kulahtaneiks ja likasiks noi kaikki parit on menny xdd Yäk. Silti noi on ihan älyttömän kivoi kenkii jalassa ja muuten. Converset ja kiilakorkkarit on ostettu Spirit Storeista, valkoset tennarit Stadiumista ja Ugg-kopiot K-Kengästä. Kesällä käytös on ollu myös H&M:n mustat remmisandaalit ja Dinskon mustat gladiaattorit, alkukesästä Ben&Jerry's varvastossutki. xdd

Mun mielest on ihan törkeen outoo et ennen mulla oli 39'n kenkii, ja nyt kaikki mallit menee 36-37 koossa. o_O Ehkä mulle on aina ostettu liian isoi kenkii ja ite oon sitte kuvitellu niitten olevan sopivii. Mieluummin näin päin, pienet kengät on söpömpii ku isot! kjähhh

Joskus voisin ehkä esitellä mun kaikki korkkarit ja näin, nyt en kuitenkaa kokenu tarpeelliseks alkaa niitä kaivaa kaapista kuvattavaks. :-) Ilta on menny vaa Serranon perheen ja Novelle Plus Sinkki + E -pullon seurassa, kelpaa! Meen huomenki aamuvuoroo ja päätä särkee, joten unijaa...

Kiitos kaikille ihanille lukijoille et jaksatte seurata mun höpinöitä, ootte parhaita <3 !!


xoxoIida

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oot kauhee anna abreu-baittari, heti samanlaiset kengät ku annal ja miljoona muutaki vaatet samat ku annal...

Iida kirjoitti...

Lol, mulla oli noi ennenku Annalla oli missää keikalla. Kerroppa rakas Anonyymi, mitä samoja vaatteita meillä muka on? Ite en oo huomannu, joten olis aika jees tietää. :)

together-forever kirjoitti...

iida, mä vaan mietin et mitkä noist ees on samat ku annalla :D:D kaikki aika semmosii perus kenkiä ja viel just kivoja !! herranjumala ku ei saa ostaa kenkiä, vaatteita eikä asusteita tai mitään samoja ku annalla... mullaka ei varmaan sais olla kipsiä kädessä jos annalla sattuis oleen:o:O:O:O:O omg. -iikku
ps. menee hermot tähän ainaiseen aiheeseen. kaikki on mitä on, that's it !

Iida kirjoitti...

iikku, ainoostaa noi kiilat mis on kukkanauhat :''D oot niin oikeessa!! jos ihmiset tykkää jauhaa paskaa ni ei voi mitää, onneks ite tiietää miten asiat on :)

together-forever kirjoitti...

Jooo voi luoja:---D Annalla oli noi kengät keikalla ekaa kertaa järvenpäässä vissii perjantaina? Ni voi hyvä luoja siis sähä oot heti juossu kauppaan ja ostanu samanlaiset vaan siks, että annalla on sellaset iida voisit hävetä vai onks tää postaus jopa tehty ennen järvenpäätä=DDDDD oikeesti ihmiset/anonyymit hankkikaa se elämä ihan ensiks TAI tulkaa sanomaan asioita ees omalla nimellänne, ku hyvähän se on nimettömänä kirjotella tääl mitä tahansa :D ja noi kengät on ihan superihanat, mut eihän niitä saa tietenkään käyttää kun Anna Abreulla on samanlaiset =D=D=D=D=D=DDd no wayyyyyy
terveisin Essi. Iida älä välitä tollasista.