torstai 25. elokuuta 2011

'Cause today I swear I'm not doing anything






Morjestaaa! Oon just Mylsällä Masan huoneessa datailees ja venailen et se pääsee koulusta. :-) Tulin tänne jo eilen mun kolmen persoonan kans (miä, Veera&Romeo); käytii moikkaas Ansuu ja ajoin ekaa kertaa isona autoo sen ohjastuksel! Masa pelkäs mitsunsa puolest ja väittää et kytkin lyheni puolella ja käppärille olis käyny jotaa. Höpöhöpö, unohettii vaa käsijarru päälle ja mietin et miks ei liiku mihinkää, vaikka kierrokset nousee pilvii... Oon tääl varmaa koko loppuviikon, sunnuntain viimeistää himaa, koska sillon on Sennin 2v. -synttärikahvit! Kelatkaa, Senni ei oo kahtakaa ja se on ihan hulluna kahvii. ;o Ja kukaa meist kolmest muusta sisaruksesta ei oo vielkää oppinu tykkää siitä.

Ostin eilen uuen silikonisuojan mun iphone 4'lle Glitteristä, eiks oo ihan törkeen mageet?! Vinkin sain ihanien More To Love -tyttöjen facebookista. Ainut et taitaa olla niin sekundaa ettei meinaa pysyy iphonen päällä, on niin pehmeetä silikoonii.. pikkuvika! Masa katkas laivalla mun Tuisku -korun, joten se korvas sen ostamal mulle uuen Abreu -korun. <3 Kiitos pikkunen. Onnistuttii kyl katkasee seki eilen illal... onneks sen pysty kuitenki korjaamaa. Antista ja Annasta puheenollen, katon täs samal Voicee telkkarist ja tääl tulee melkee vuorotellen niitten ja Apulannan vanhoi musiikkivideoit! Kelpaa.

Nyt käyn kattoo Serranoit ja ettii lentoi Espanjaa ens viikon palkkapäivää ajatellen. Ootan niin paljon tätä reissuu! Marraskuussa on muutenki tulossa vaikka mitä kivaa luvassa keikkojen saralla; Anttii, Annaa & Redramaa, riippuu tosin siitä kuinka kauan aion viettää Jennan luona Mijasissa. Varmistuis viel loppuvuoden duunit ja oisin enemmän ku happyface, varsinainen riemuidiootti. NOMIE! 

xoxoIida


Ei kommentteja: