lauantai 13. elokuuta 2011

100 things about me


1. Mun nimi on Iida.
2. Täytän lokakuussa 19,
3. Kesäkuussa musta tuli lähihoitaja.
4. Oon töissä vanhainkodissa.
5. Mulla on koira ja kissa.
6. Asun Kotkassa
7. ... ja haaveena ois muuttaa pk-seudulle!
8. Muutin pois kotoo viime lokakuussa riidan takii.
9. Oon horoskoopilta Vaaka.
10. Mulla on kolme nuorempaa sisarusta; kaks siskoo ja veli.
11. Mulla on vihreet silmät.
12. Mun hiukset on vaaleenruskeet vaaleilla raidoilla, ja ihan semipitkät kai?
13. Oon seurustellu koht puol vuotta.
14. Oon kuullu monesti et oon pissis, mut en mä oikeesti oo.
15. Rakastan tennareita (conssit<3)!
16. Intohimona laukut. Fred Perry. Converse.
17. Musiikki on tosi iso osa mun elämää.
18. Lemppariartisteja on Anna Abreu ja Antti Tuisku.
19. Oon kierrelly ihan semisti näitten kahen keikoilla, etenki Annan. <3
20. Adam Lambert, Apulanta, Nightwish, The Giant Leap, Lady GaGa.. jne. näistäki tykkään!
21. Oon 162cm pitkä.
22. Pelkään hämähäkkejä maailmassa eniten.
23. Mua ahdistaa yliluonnolliset asiat, pimeys, väkijoukot ja yksinäisyys.
24. En haluis olla poika, koska tyttönä on sallitumpaa näyttää tunteita ja pukeutuu miten haluaa.
25. Lemppariohjelmii o Serranon perhe, Salkkarit, Gossip Girl, Supernatural, Prison break, True Blood..
26. Suurin osa mun ystävistä asuu liian kaukana.
27. Mulla on koko aika ikävä niitä kaikkii.
28. Oon kasvissyöjä.
29. En osaa keskittyy leffojen katteluu, siks en oo nähny melkee mitää.
30. Yhestä Abreun bändiläisestä on tullu tosi tärkee mulle.
31. Keräilen Johnny Depp -leffoja, niitä löytyy reippaasti yli parikymmentä.
32. Lempparikauppa on Gina Tricot.
33. Epäilen et kukaa jaksaa lukee tätä.. xdd
34. Söin ennen paljon suklaata.
35. Tykkään syksystä.
36. Inhoon sadetta ja hiostavii helteitä.
37. Mun paras ystävä on Heini, ollaa tunnettu senkans päälle kolme vuotta. <3
38. Haluisin oman järjestelmäkameran, nyt oon lainaillu Masan omaa jonkun aikaa.
39. Vihaan kotitöitä.
40. Shoppaileminen on ihanaa.
41. Mulla on iphone 4.
42. Oon koukussa Smurf's village -pelii totaalisesti.
43. Haluisin hypätä benjihypyn, mut en varmaa uskaltais.
44. Vanha blogi oli One Girl's Life Iida.
45. Laukkuja ei voi koskaa olla liikaa.
46. Laulan paljon, en kuitenkaa omista hyvää lauluääntä.
47. Oon ollu 3 viikkoo Englannis työssäoppimassa 2010 keväällä.
48. Mun kengänkoko on pienentyny 39:stä 36:see. O.o
49. Mulla on tosi hyvät välit porukoihin nykysin.
50. Lennän loppuvuodesta viikoks Jennan luokse Espanjaa. <3


51. Arvostan positiivisuutta.
52. Säälin ihmisii, jotka syrjii ulkomaalasii tai muulla taval erilaisii ihmisii.
53. Vihaan rasismia, sana neekeri saa mun niskakarvat pystyy.
54. Mun kissan nimi on Romeo, tavallaa haluisin sen nimisen lapsenki joskus.
55. Mulla on maailman sulosin 2-vuotias pikkusisko Senni<3!
56. Tykkään blogeista.
57. Haluisin osata soittaa kitaraa ja pianoo.
58. Oon harrastanu paljon tanssii mun elämän aikana.
59. Zumba on tosi jees!
60. Mun läppäri meinaa lagaa koko aika, puhumattakaa nettiyhteydestä.
61. Haluisin kattoo Supernaturalii, en vaa uskalla yksin. =(
62. Meen ens viikolla Heinin, Jeren ja Masankans Silja Europalle bailandoooooo! (;
63. Jos voittaisin lotossa, jakaisin sen voiton mun rakkaimpien ihmisten kanssa ja lahjottaisin osan.
64. Novelle Plus Sinkki + E on maailman parasta juomista, nam.
65. Oon allerginen järvivedelle.
66. Omistan semiluonnonkiharat hiukset, enemmä kuitenki taipusat. i hate.
67. Ketsuppi on ruokaa, parasta sellasta.
68. En osaa keskittyy kahtee sosiaalisee asiaa samaa aikaa, eli puhelin ja dataaminen!
69. Pervo luku... okmitä. xdd
70. Alotin tän postauksen tekemisen eilen.
71. Mua harmittaa edellee et Antti Leminen lähti Annan bändistä, vaikka Toniki on ihana. ='(
72. Koukutan Serranon perhettä joka päivä, espanjankieli on ihana.
73. En oo koskaa ollu Elämä Lapselle -konsertis, mut 14.9.11 meen.
74. En pysty kuuntelee Arttu Wiskarin Tuntematon potilas -biisii itkemättä.
75. Huomenna sunnuntaina ois ukin 83 -vuotissynttärit, ellei se ois lähteny viime lokakuussa.. <''3
76. Oon monien mielestä moottoriturpa ja vittuilija.
77. Osaan olla oikee enkeli jos haluun, mut jos en ni voin olla ihan hirvee lehmä.
78. Haluisin harrastaa yksinlauluu.
79. Pappa opetti mut syömää homejuustoo pienenä.
80. Meiän norjanharmaahirvikoira Rex piti antaa pois ku porukat eros eikä se enää sopeutunu. =(
81. Masa on ihana, mut viel ihanempaa on kiusata sitä. <3
82. Ahistaa jos helteet palaa, arghh.
83. Oon saanu töistä kehuu et oon tosi empaattinen ja reipas lähihoitaja.
84. Paniikissa alan nauraa
85. ..tai itkee.
86. Ihailen itsevarmoi ihmisii.
87. Oon ollu anorektikko.
88. Haluisin olla yhtä laiha ku Lady GaGa, iha vitu magee selkäranka mm.
89. Oon lukenu Harry Potterit varmaa 15 kertaa läpi enkä ikinä kyllästy.
90. Torey Haydenin kirjat on koukuttavii.
91. Petri Nygård on kova (vaikka sen sanotukset halventaaki naisii...)!
92. Mun kämpän sisustus hakee mustavalkosta New York/London -linjaa.
93. Otan aina haasteet vastaa !!!
94. Haluisin ilmastointilaitteen!
95. Ärsyttää et kaikki on alkanu ostaa Fred Perryn putkilaukkui, koska Abreulla on sellanen.. huoh.
96. Weekdayn ja Monkin vaatteet on supersöpöi! <3
97. Kolme enää ja tää loppuu!
98. Disneyn vanhat klassikkoleffat on ihanii (Lumikki ja seitsemän kääpiötä<3).
99. Mulla on vinot hampaat ja pari terävää vampyyrin kulmahammasta. xdd
100. En oo vieläkää saanu aikaseks teettää seinälle suurennoksii digikuvista.
101. TSAJAJAJAJAJAJAJA ismo kuittaa & meni jo yli satasee !! ;) i will survive !!


Sori et tuli tällänen tylsä postaus !!
Ei nää kaikki asiat ees liity muhun, mut eeei se kai haittaa. :-))

xoxoIida

Ei kommentteja: