sunnuntai 21. elokuuta 2011

I am who I am and that's more than enough


Otsikon nimi kertooki tän postauksen aiheen, ja kuten suurin osa tän blogin lukijoista tietää, se on ote Abreun Music Everywhere -biisistä. Toi lause on niin totta ja kuvaa täydellisesti mun fiiliksii täl hetkellä. Omistan tän ihmisille, joilla ei oo muuta elämää ku jauhaa paskaa toisista ja tuomita ihmisii omien mielikuvien perusteella tuntematta sen paremmin. Kiitos mielenkiinnosta mun elämään.

Mulla on ihan deja vu -tunne tän aiheen suhtee, oonkohan kirjottanu tästä aikasemmin? Anyway, oon viimisen vuoden aikana törmänny huolestuttavan monii ihmisii, joilla ei oo muuta tekemistä ku stalkkaa muita ja tuomita ihmisiä ulkonäön ja kuulopuheitten perusteella. Tuntuu ettei nykysin saa olla sellanen ku ite on, pitäis miellyttää jokaista ja olla kaikesta samaa mieltä, omii mielipiteitä ja mielenkiinnon kohteita ei sais olla. Eniten mua silti ihmetyttää, miten voit olla joidenki mielestä kusipää ja silti sun elämäs ja tekemises kiinnostaa ihan törkeesti??!!

Oon saanu kuulla jo muutaman ajan miten oon joku wnb-Anna, pinnallinen, pissis.. jne. En jaksa välittää tollasesta, mut alkaa pikkuhiljaa mennä hermo ku koulussaki ihan randomit kuiski jotaa "pikku-Annasta" ja luokkalaisilta sai kuulla samaa genree kaikkee paskaa. Jos mulla on samanlaiset kengät ja pari samanlaist vaatetta ku Annalla, se ei tee musta baittarii. -.-'' Pitäis vissii muuttaa oma tyyli täysin erilaiseks ettei vahingossakaa olis mitää samantyylistä ku Abreulla. Eniten kuitenki ottaa päähän se et mitä se ees ihmisille kuuluu, vaikka tekisin kaikkeni ja menisin vaikka kaikenmaailman kauneusleikkauksii et näyttäisin Annalta, tiiän etten oo ainut, joka on joutunu tälläsen seläntakaan puhumisen ja paskanjauhannan kohteeks samasta asiasta.. Hankkikaa elämä ihanat! :-) Tuskin se sun elämääs vaikuttaa millää tavalla, vissii puuttuu omasta elämästä sisältöö... Enkä kyl oo huomannu itessäni sitä pinnallista pissistä, vaikka hiusten suoristaminen tuntuuki toisinaa elämää suuremmalt (xdd sori oli pakko, tajusitte varmaa kuitenki mitä hain takaa..)!

Sori et oli tällänen itteää toistava päänaukoumispostaus, mut sanoma varmaa tuli selväks: älkää tuomitko ihmisii pelkän ulkonäön perusteella, tutustukaa ja ennenkaikkee tulkaa sanomaa päin naamaa jos on edellee sanottavaa, antakaa ihmisten olla sellasii ku ne on ja eläkää omaa elämäänne!

Ottakaa kantaa!

xoxoIida

5 kommenttia:

Lotta kirjoitti...

samaa mieltä sun kanssa vamou!<3
bitchesss, get a life !

Anonyymi kirjoitti...

100%:sesti samaa mieltä ;) T. Surullinenlaamaapinapelle.

jola kirjoitti...

niiiin totta !

Jenna kirjoitti...

laitoit mun ajatukset sanoiks :D oon niiiin samaa mieltä !

elinA kirjoitti...

SAMAA MIELTÄ!! oikeesti nii turhaa tommoi :s