maanantai 9. tammikuuta 2012

remington volymiser




Jee, sain raha-asiat kuntoo tos viime viikolla ja pääsin vihdoinki käyttää mun joululahjarahoja ku olin varma et saan kaikki laskut maksettuu tässä kuussa. :-) Oli pakko käydä ostamas toi Remingtonin volyymikiharrin, oon ainoostaa kerran pikasesti kokeillu, mut tolla saa aikaa älyttömän rennon lookin! Tutkin mun kaappii tos yks ilta ja kelasin et voisin tehä postauksen mun hiusten muotoiluraudoista, ja millasta jälkee niillä saa aikaa.

Samalla ostin pari tuotantokautta Serranon perhettä, enää puuttuu ainoostaa 8.kausi hyllystä. Toi sarja on vaa niin rakkaus. <3 Pitkän jahkailun jälkee päätin myös viimein ostaa ton Salkkareitten ekan tuotantokauden, oon kattonu melkee puolet noista, voiku noi ei koskaa loppuis kesken!!

Ostoksista puheenollen himoitsen niit Gina Tricotin uusii urheiluvaatteit, niis on ihanii kirkkait värejä ja erilaisii malleja. Haluisin niin alottaa uuestaa jonkun tanssiharrastuksen!! Show-tanssi tai bailatino ois aika jepa. 

XOXOIida

Ei kommentteja: