keskiviikko 25. tammikuuta 2012

mansikkakiisseliä ja löhöilyä






Tää alkuviikko on menny tosi hitaasti ku ei oo ollu töitäkää tarjolla.. En oo tehny yhtää mitää, oon vaa ollu ja chillaillu päivät pitkät tekemättä _yhtään_ mitään. Tekemistä tosin olis vaik muille jakaa tääl kotona; imuroimista, tiskaamista, vaatekaapin siivoomista ja CV'n tekemistä. En vaa saa mitää aikaseks, ja se ottaa päähän ja paljon. En tyylii jaksa ees pukee kunnolla päälle vaa hippaloin ympäri kaupunkii pelkässä jumpinissa, täällä kiinnittää hyvin ihmisten huomion ku en oo nähny kellää muulla kertaakaa täällä päin julkisesti jumpinia. :-D Ihmettelen et oon kuitenki hiukset jaksanu suoristella ja meikata päivittäin ihan normaalisti.

Mun rahatilanne on viime lauantain jäljiltä tosi huonossa jamassa eikä jääkaapin sisältöö käy kehuminen. Eilen illal mun teki kauheesti mieli mansikkakiisselii ja pakastimesta löyty hurjat 11 pakastemansikkaa jotka viskasin tonne laihaa litrasee kiisselii killumaa! Tuli pikkasen liian makeeta, mut huonomminki ois voinu mennä. Kalenteriki näyttää tän viikon osalta täysin tyhjältä, ei ainuttakaa merkintää!

Masa on varmaa ihan kohta mun oven takana, ihana saaha se ees vuorokaudeks mun seuralaiseks tänne. Huomenna ois suunnitelmissa käydä terveyskeskuksessa näyttääs mun kammottavaa ihottumaa oikeen käden kyynärtaipeesta ja käydä kyselees hiusten tuuhennoksien/pidennyksien hintoja Kotkasta! En malta oottaa parempaa rahatilannetta. <3 Oon vastikää alkanu taas käyttää tota TIGIn Rockaholic-sarjan kiiltoseerumii ja oon taas ihan rakastunu siihen, ihana kiilto ja helppo kammattavuus! Suosittelen!

XOXOIida

Ei kommentteja: