maanantai 30. tammikuuta 2012

maailman paras ystävä




Mun viikonloppu alko surkeissa fiiliksissä ku riideltii Masan kanssa, joten mun ihana kuoma Heini hommas mulle perjantaina kyydin niiden luo Ristiinaa. <3 Jupe haki mut Karhulasta ja perillä oltii joskus puol kymmeneltä illalla, Sallu oli ehtiny olla jo muutaman tunnin siel Heinin ja Jeren seurana. Illalla tilattii Fernandosta ruokaa (lastenpizza tonnikalalla, tomaatilla ja aurajuustolla!!), juotii vähäsen, heitettii Putouksesta tuttuja läppiä ja juteltii miehistä ja elämästä. Jere teki meille tommoset superihanat annokset, jossa oli karamellisoitui päärynöitä, kinuskikastiketta ja vaniljajäätelöä! En osaa sanoin kuvailla miten hyvää toi oli, vaikkaki ihan törkeen makeeta! :'') Heini ja Sallu nukku makuuhuoneessa, ni miä jäin Jeren ja Jupen kans istuu iltaa olohuoneesee ja jossaa vaiheessa olin nukahtanu kesken jonkun keskustelun. Aamulla herättii semiaikasee ku Heini lähti iltavuoroo yheltä ja me lähettii samaa aikaa ajelee takasin kotii päin. Ihana piristys olla siellä ees se puolisen vuorokautta, muuten oisin ollu yksin koko viikonlopun.

Oon niin onnellinen et mul on Heinin kaltanen ystävä johon voin luottaa kaikessa 110% ja joka ei koskaa hylkää mua. <3 Rakastan sua täs maailmassa eniten, oot kaikista tärkein. Viikonloppuna tuli avauduttuu muilleki läheisimmille ystäville, ilman teitä en olis mitää, kiitos ku ootte mun elämässä. Luv! Onneks kaikki on nyt hyvin Masanki kanssa.

xoxoIida

2 kommenttia:

Heini kirjoitti...

I love you to <3 !! Oot rakkaint täs maailmas, ja en koskaa hylkäis sua ;) ilman sua en ois mitää! Kiitos muruseni kaikest <3 ps. Oliha sut pakko saada tänne, ei sua sinne voinu yksin jättää! pps. unohit, et ne pizzat kirjotettii pissat :D::DD

Iida kirjoitti...

<3<3 söimme siis pissaa ei pizzaa!! :D