keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Anna Abreu @ Helsinki, Pressa






Olin Tiitulla yötä ku edellisiltana oli Emma Gaala 2012 Espoossa, aamulla herättii aikasee Valtterille ja käytii keskustassa. Mentii takasin Tiitulle värjäämää Tiitun hiukset ja laittautumaa iltaa varten, Monika lähti kotii laittautumaa. Oltii keskustassa joskus viien aikoihin ja nähtii Pressan eessä pikasee Arjo, Vili, Make ja Toni. Ulkona oli ihan törkeen kylmä joten lähettii syömää ScanBurgerii, Titta liitty siel meiän seuraa ja ennen ovien avautumista käytii siin Pressan eessä, juteltii hetki Inkan kans ja käytii viel vaihtaas vaatteet. Pressan aulassa joku isokokonen mies pyys mua avaamaa sen sikarirasian ku mulla oli sen mielestä niin kauniit enkelisilmät ja lopuks se halus halata mua kiitokseks..? Nojoo.

 Sisällä oltii yllättäen ensimmäisinä tyttöjen kans, istuskeltii vaa siel pöydässä ja juteltii kaikesta. Jossai vaiheessa Jonna ja Hepaki liitty meiän seuraa, huudeltii vaa Putouksen hokemia ympäri pöytää. Pikkuhiljaa pienen yllytyksen jälkee melkee koko meiän porukka alko kunnolla juoksee tiskillä, huonolla seurauksella ainaki mun rahatilanteelle. :-D Ennen keikkaa juteltii Hepan kans Rikille jonkun verran ja Tiitu ja Titta Lasselle, Monika oli pitämäs paikkaa ja vahtiis meiän laukkui vaikkei sen ois tarvinnukaa. Yleensä aika ennen keikkaa menee tosi hitaasti, mut tää kerta oli melkeinpä poikkeus sääntöön!

Keikka oli MAHTAVA! Yks parhaimmista k-keikoista joilla oon täs vajaan vuoden aikana ollu, meininki oli katossa, yleisö oli messissä eikä kukaa töniny mistää suunnasta! Bileet oli pystyssä koko aika, paitsi itkubiisien aikana... :-) Oli kivaa senki takii et tutustuttii Titan kanssa vast muutama tunti aikasemmin ja siinä kohtaa tuntu ku oltais tunnettu jo pidemmänki aikaa ku bailattii yhessä keikalla!! Se tunne ku saat uusii ystävii. <3 Keikkasetti oli tuttu viime vuodelta, mut se ei haitannu ollenkaa, olin niin fiiliksissä jo senki takii et toi oli vuoden ensimmäinen keikka mun osalta.

Oltii Pressassa pilkkuu asti, juotii, tanssittii, kannustettii Hannaa karaokessa, fiilisteltii Rikin ja Lassen biisiä, seurattii sivusta Markun ja Lassen tanssikilpailua, vaiheltii kuulumisia yhen jos toisenki kanssa ja loppuillasta eräs ei-todellakaan-kaivattu ihminen menneisyydestä tuli juttelemaa (lievä pakokauhu...). Oli ihan huippua! Lähettii tyttöjen kans busseilla Tiitulle ja Monika kotii nukkumaa aamuyöstä, nukahin bussii siin matkalla ja Tiitu kiros ku se ei voinu nukkuu siinä. :-D Se tunne ku Masa ja Ville hakee sut aamuseittemältä Helsingistä ku joit kotimatkarahasi -tunne oli kyl mielenkiintonen parin tunnin unien jälkee. HUH mikä reissu!

Kiitos Anna, bändi + tytöt <3 !!
Oli mieletöntä. WOW.

XOXOIida

2 kommenttia:

S kirjoitti...

Olen alkanut viime aikoina tykkäämään annasta, ehkä hänen kasvamisellaan on ollut vaikutusta...hänen vanhat biisit eivät iskeneet. näin hänet muotiviikoilla ja hyvin se biisit veti!

käy ihmeessa osallistumassa mun MAC meikkiarvontaan!!

xxHeidi

http://searchingforlbd.blogspot.com/2012/01/its-here-international-giveaway.html

Titta kirjoitti...

VOIII IIIDA!
mä löysin tän vasta nyt.
tuli itku, voijukra
<3

Oot ihana!¨
puss..