lauantai 28. tammikuuta 2012

miau





Oli pakko tulla jakamaa teille pari kuvaa mun pikkusesta Romeosta, karvapallo täyttää 2.2.-12 jo 7kk! Se alkaa olla siinä iässä et mun pitäis viedä se kastroitavaksi, toi mouruaminen on niin... Komee kolli kuitenki! Romeo on nyt dieetillä, noista kuvista ei huomaa, mut sil on ihan törkeen iso maha eikä se enää jaksa muutaku nukkuu ja syödä takin narujen repimisen lisäks. :-D

Esittelen samalla mun säästöpurkin mihin kerään rahaa ulkomaanreissuu varten! :-) Oon saanu jo pohjan reippaasti piiloo, vihaan ku pelti kolisee kolikon tiputtaessa. Oon kärsimätön enkä jaksa oottaa et toi täyttyy, tekis mieli mennä vaihtaa kaikki setelit kolikoihin et toi ois nopeemmin täynnä... Ehkä siinä ei ois järkee!

Tää oli vähä tällänen random-postaus, mut toivepostauksena on tulossa ainaki hiuksii liittyvää juttuu jossaki vaiheessa. Postausehdotukset on aina tervetulleita! *vinks vinks*

xoxoIida

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

postaa A'n pojista ! mitä jokainen merkkaa sulle :') tai valitse 1-3 !

Iida kirjoitti...

Kiitos! :'')