tiistai 3. tammikuuta 2012

can u help me?


Mulla on taas vaihteeksi hiusongelma, tai pikemminki värjäysongelma. Oon nyt vihdoin ja viimein päättäny et tänä vuonna hankin vähintää ne 50cm pidennykset mun hiuksii. En vaa oo yhtää varma minkäväristä haen. Oon ollu brunette nyt monta vuotta, tiiän et ruskee sopii mulle, mut pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää... Joku tollanen hiekkanen blondi ois aika söpö, toisaalta platinablondi ois magee, suklaanruskee on varma valinta ja tumma ruskee vois olla kiva talvella?? Pidennyksien kans en voi pitää mitää liukuvärjäystä, joten värin pitäis olla tasanen. 

Toinen ongelma on suora otsatukka, nää on nyt ollu vuoden päivät ja oon saanu paljon kehui miten nää sopii mulle.. Silti. Tässä kohtaa tulee taas se kyllästyminen. Haluisin kasvattaa otsiksen kokonaa pois, mut otsan pyörteen takii sivuotsis on ihan mahoton ilman hurjaa tupeeraamista ja lakkapilvee.


Oisin tosi ilonen jos auttaisitte mua täs valinnassa, sopisko mulle mikää noista ylläolevista?
Suora otsis vai miten?

- Iida

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

2 !! :) sopis sulle tosi hyvin ja vaihtelua =)

noora kirjoitti...

3. on kiva ja sit suora otsis! :)

Anonyymi kirjoitti...

3 tai 5 ja suora otsis:)

JONNA kirjoitti...

1 ja 3 on parhaimmat ! : D

jonna kirjoitti...

3 on kiva :)

Anonyymi kirjoitti...

1 vois sopii tosihyvin !

Anonyymi kirjoitti...

2 sopis sullle älyttömän hyvin, ainaki musta ja se olis tosiaan virkistävää vaihtelua sullleki :-)