maanantai 30. tammikuuta 2012

pakkasta ja flunssaista oloa







Ootteko huomannu et miä postaan aina sysäyksittäin, toisena päivänä en postaa ollenkaa ja toisena tulee monta peräkkäin? :D Anyway, nyt tulee vielä kuvia ja tunnelmia tältä päivältä. Oon ollu tääl Myllykoskella Masan luona ja nukkunu pitkää, yöllä sain unta vasta kolmen jälkeen, mun kroppa on alottanu oman yskimällä vatsalihakset -tehokuurin. Mul on ihan törkeen flunssanen olo, tää on niin tätä, oon aina kipeenä nykysin. Aamulla käytii kuitenki Veeran kans pihalla pikkusen kuvailemassa, raasu oli ihan jäässä enkä miäkää montaa minuuttii kestäny olla tuol pakkasessa. Kattelin yöllä sääennusteita ni Kotkaa luvataa tälle viikolle yli -20 asteen pakkasii, hyihyihyi!!! :(

Mun kampaaja soitti tänää ja pyys käymää huomenna sinne tekemää konsultaatioo mun tulevista hiuksista, mun pitäis yön aikana päättää haluunko varmasti sinetit vai teipit. Onko kellää kokemuksii kumpi ois kannattavampi kiinnitystekniikka? Oon aina himoinnu sinettejä, mutta...

Äsken Jupe haki meille ruokaa pizzeriasta ja koht lähetää ajelee kohti Karhulaa. Huomenna oi suunnitelmissa äitin kanssa yhteistä aikaa, kampaajalla käynti ja Jonnan seuraks shoppailemaa! :-) Muistakaa myös käydä jättämässä kysymyksiä mun kysymyspostaukseen!

Kivaa viikkoa kaikille ihanille lukijoille! <3

xoxoIida

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sinetit on luonnollisemmat, mut vahingoittaa enemmän hiusta ku teipit, mut teipeillä voi olla pähän vaikee laittaa hiuksii kiinni tms, jos ne näkyy.. sinuna ottaisin varmaa sinetit:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana blogi sulla!:) Oisko mahdollista saada useemmin päivän asu -postauksia?:)

Iida kirjoitti...

Ano1: Kävin tänää siel konsultaatiossa ja päädyin sinetteihin! :)

Ano2: Kiitoksia ja kiva et tykkäät, eiköhän se oo ihan mahdollista! :')