tiistai 28. helmikuuta 2012

TIGI Bed Head Styleshots Extreme Straight Conditioner 200ml




Heippa taas pitkästä aikaa pupuset! On ollu aika hiljasta täällä blogin puolella viimisen parin viikon ajan; oon ollu kolmella risteilyllä, Helsingissä muutaman päivän ystävän luona yökyläilemässä, Helsinki DOM Discothequen avajaisissa, viettäny yön Kampin kaukoliikenneterminaalissa ja nyt on menossa yövuorot 3/6 (eli tää tuleva yö mukaan lukien mulla on ainaki kolme yötä valvomatta, HUH). Mulla on tulossa paljon kuvia sisältävä postaus laivoilta tän viikon aikana, ootan vaa et saisin kaikki kuvat kavereilta ennen sitä. :-)

Tänää vihdoin tuli postissa 1/3 mun tilauksesta lookfantastic.com'ista, mun ilmeestä varmaa heijastuu tossa kuvassa ettei tää mikää suuri juttu ollu, koska edellee ajatukset on vaa GHD-paketin odotuksessa. Tässä kohtaa mun on pakko sanoo etten todellakaa suosittele kenellekää tota kyseistä brittiläistä firmaa, mun kohalla ainaki ollu sellasta sählinkii ja tuotteethan tilattiin JO tammikuun alussa... Jokatapauksessa tänää tuli postissa toi TIGI Bed Head Styleshots Extreme Straight -hoitoaine, jonka tuoteselosteen mukaan pitäisi vähentää hiusten pörröisyyttä jopa 63%, antaa kiiltoa ja siloittaa hiusten pintaa. En voi liikaa hehkuttaa TIGI-sarjan tuotteiden tuoksuja, onko estetiikassa mitään ihanempaa ku tuoksut? <3 Katellaa mitä nää mun pidennykset tykkää tästä hoitsikasta, odotukset on suuret, koska oon kyllästyny mun hiusten ikuisee pörröisyytee taipuisuuden takii. Enää on tulematta pinkki Tangle Teezer ja GHD IV Styler.

Katellaa jos yövuoron aikana ehtisin höpötellä teille lisää, nyt jään oottelee Masaa mun luokse ja 1,5 tunnin päästä pitääki olla jo töissä! PS. Huomaako kukaa mun sairaan tummia silmänalusia tosta kuvasta.... nam.

XOXOIida

Ei kommentteja: