keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Kysymyspostaukseen vastauksia




Minä & ulkonäköön liittyvät asiat
Miten kuvailisit itteäs kolmella positiivisella adjektiivilla ?
Vahvatahtoinen, tunteellinen, sosiaalinen.
Mistä asiasta tykkäät sun ulkonäössä ja minkä haluisit muuttaa ?
Tykkään mun suorasta otsatukasta, silmistä sekä pienentyneestä kengänkoosta (36-37). En tykkää yhtää mun vartalosta, mun täytyis laihduttaa sellanen 10kg et oisin tyytyväinen. Enkä tykkää mun vinoista hampaista enkä pyöreistä kasvonpiirteistä...
Mitä meikkei sä käytät?
En jaksa kauheesti meikkailla, joten laitan yleensä aina kosteusvoiteen jälkee pelkästää valokynää, meikkivoidetta, ripsaria ja huulirasvaa, toisinaa myös mustaa eyelineria. Teen tästä aiheesta postauksen piakkoin, I promise! :-)
Oletko omasta mielestäsi kaunis? 
En oo tällä hetkellä, mut uskon et se on ainoastaa omasta asenteesta kiinni ja jokanen pystyy olemaan kaunis omalla persoonallisella tavallaan. Hymyileminen on kaunista, vaikka hampaat oliski vinot!
Missä meinasit nuo sinetti pidennykset laitattaa ja paljon maksaa? 
Kotkassa Cutpoint (?)-nimisessä kampaamossa, kerron niistä vaikka lisää ens viikolla ku tiiän enemmän. Hintaa koko pidennyspaketille värjäyksineen tulee 280e.



Asuminen & eläminen
Mitä mielt oot elämästä? :) 
Asioilla on tapana järjestyy eikä saa luovuttaa.
Mitä mieltä oot sun elämästä?
Oon kokenu mun elämän aikana paljon ylä- ja alamäkii. Joskus tuntu ettei oo mitää järkee koko elämisessä. Nykysin oon kuitenki enemmän ku onnellinen; hyvät välit vanhempien kanssa, ihana poikaystävä ja maailman upeimmat ystävät ympärillä. Oon alkanu miettii asioita päivä kerrallaa enkä enää murehdi tulevaisuutta. <3
Mitä eläimiä sul on ollut? ( jos on) 
Meil on ollu aina paljon lemmikkejä perheessä; kissoja (Taisto, Manu, Missi, Kamu), koiria (Hani, Rex, Veera, Sulo), marsuja (Pikatchu, Nöpö), undulaatteja (Tipi, Hjårdis, Bårje, Lumikki, Jörö), hiiriä (Hippeli, Himppa, Orlando) ja venäläinen kääpiöhamsteri (Heppu). Tällä hetkellä mulla on kaks omaa vauvaa; Veera-koira 8v. ja Romeo-kissa 7,5kk. Seuraavana haluisin joko ihan pikkusen tai tosi ison koiran!
Jos saisit 100 000e ni mitä ostaisit sillä?
Antaisin kaikille mun tärkeille ihmisille jonkun verran tosta summasta, lähtisin New Yorkiin shoppailee ja Thaimaasee lomailee, ostaisin Louis Vuittonin laukun, hankkisin ajokortin ja auton, menisin yksityiskouluu opiskelee parturi-kampaajaks ja siitä jatkaisin maskeeraajan ja kosmetologin tutkintoihin, hemmottelisin itteeni ja ystävii, sisustaisin kämpän just sellaseks mistä oon aina haaveillu. Tää on vaikee kysymys!
Millanen kämppä sul on?
30 neliöinen yksiö Karhulan keskustassa, tää on kivanmallinen ja tilava kämppä, mut en oo kertaakaa tuntenu et tää ois mun koti. :( Tuntuu et oon kotona kaikkialla muualla, haluun elämää mun ympärille.
Paljon sun kämpässä on vuokra?
350e (sis. veden)
Millasen värimaailman haluisit sun kotiin?
Mustaa ja valkosta pääväreihin, vaihtoehtona tummanruskee mustan tilalle. Yksityiskohdilla väripilkkuja ja syvyyttä, etenki pinkki ois ihana tehosteväri.
Omakotitalo vai kerros?
Tällä hetkellä kerrostalo, mua ahistaa isot omakotitalot joissa on paljon huoneita ja pimeitä nurkkia. Sitte ku mulla on perhettä ni haluun omakotitalon.
Voisitko asua siskos (Tiitun) kaa samankaton alla kämppiksinä?
En vois. :D Meist ei kumpikaa ois hengissä kuukauden jälkee ku alettais tappelemaa jokasesta asiasta... Musta ois tavallaa kyl siistii asuu ystävien kans kämppiksinä, kokeilumielessä ainaki! 
Kumpia sulla on enempi, ystäviä vai kavereita? 
Tutustun helposti uusii ihmisii, joten kavereita.
Mitä tykkäät Jenspulasta?
Jenna on yks mun rakkaimmista ja tärkeimmistä ystävistä, johon voin luottaa täydellisesti kaikessa. Parasta keikkaseuraa ja positiivisen ihminen ikinä! Luv ya <3
Haluisitko mieluummin hoitolapsia vai omia lapsia?
Hoitolapsissa ois se hyvä puoli ettei ne ois sulla aina, mut kyllä mä omiiki lapsii haluun ku on sen aika.
Missä oot tällä hetkellä töissä?
Teen sijaisuuksia kahessa eri vanhainkodissa.
Jos sun pitäis sanoo 3 asiaa jota ilman et vois elää, niin mitkä ne ois? 
Rakkaat ihmiset, iPhone 4, musiikki.
Mitä ilman sä et vois elää?
Rakkautta ja läheisyyttä.
Mikä on tärkein asia sun elämäs?
Onpa nää mun vastaukset ykstoikkosii, mut tähänki sanon et paras ystävä ja muut läheiset ystävät, poikaystävä, perhe ja lemmikit.
Mikä on nolointa mitä sulle on tapahtunu?
Mulle sattuu kaikkee noloo päivittäin, onneks osaan nauraa ittelleni ni se ei haittaa. Mul ei nyt tuu mielee mitää nolointa asiaa. 
Mikä on sun suurin haave?
Kouluttautua parturi-kampaajaksi, jatkaa siitä maskeerauksen ja kosmetologian puolelle ja perustaa oma perhe, sekä matkustaa Thaimaaseen ja New Yorkiin.
Missä maissa haluisit käydä? 
Thaimaa, USA, Italia, Portugali.. jne.
Paikka Suomessa missä haluisit asua?
Pk-seudulla.


Lempiasioita
Lempi suomalainen elokuva?
Joulutarina <3
Lempi karkki?
Suklaa.
Mikä on sun lempi bileasu, kotiasu, lempikoru, ulkoasu?
Mul on vaatekaappi täynnä kaikkee, mut koskaa ei oo mitää päällepantavaa. Bileasu musta kotelomekko, kotiasu pinkki jumpin, lempikoru GT'n tiimalasikoru, ulkoasu vihree parkatakki ja pitkä kaulahuivi.
Lempi vaate?
Tällä hetkellä vaaleensininen farkkukauluspaita.
Lempikengät?
Punaset converset, mustat kiilakorot.
Lempi kappale?
Anna Abreu-Come Undone




Keikat, Anna Abreu & bändin pojat
Kumman keikoilla käyt eniten Annan vai Antin?
Annan, koska rahat ei riitä molempien keikkojen aktiivisee kiertämisee.
Miten kuvailisit Anna Abreuta viidellä adjektiivilla ?
Lahjakas, aito, määrätietoinen, huomioonottava, persoonallinen.
Mille keikoille oot menossa? 
Kotka, Silja Europa x3, Helsinki x3, Vantaa x2, Inkeroinen, Riihimäki, Järvenpää ja Nurmijärvi.
Mikä on ärsyttävintä keikoilla?
Baari- ja laivakeikoilla känniset ihmiset.
Miten sä löyät Annan aina keikkojen jälkeen?
En osaa kertoo mitää hurjaa sotasuunnitelmaa tän asian suhteen, mut kärsivällisyys on se juttu. :-)
Kerro Annan bändiläisistä vähän?
Kaikki niistä on tosi hyvii tyyppejä ja niillä kaikilla on omalla tavallaa hyvä huumorintaju! :D Lassen jutuille voi aina nauraa, siitä huokuu sellanen aito positiivisuus. Make vaikuttaa tosi fiksulta ja mukavalta. Toni on virnuilija, sellanen herrasmies. Samille en oikee osaa jutella keikoilla, se on asiallinen ja sillä on paljon mielipiteitä. :-) Arjo on ihana, tarviiko siitä sanoo muuta? Musta tuntuu ettei Pasi tykkää musta ollenkaa, tuntuu et oon aina ja kaikkialla sen tiellä, etenki laivakeikoilla. :(
Mikä on Rikissä parasta? Miks just Riki on parhain?
Rikissä parasta on sen aitous, välittäminen, iloisuus ja huumorintaju. Jollaki tapaa Riki ymmärtää mua, sille on helppo puhuu ja sillä on hyvii mielipiteitä asioista, siks se on mun lemppari. :)
Miks sami ei oo sun lemppari? :(
Ei Niskavaarassa oo todellakaa mitää vikaa, muiden bändin poikien kanssa vaa tulee enemmän juteltuu ja ehkä jotenki paremmin kemiat kohtaa. :)
Stereo vai Lassen&Rikin pyytämä kappale Pressas?
Tää on vähä paha ku kaikki ei tiiä mistä kappaleesta puhutaa, mut ehdottomasti jälkimmäinen!
Jyväskylä-Padasjoki vs Ristiina-Koria-reissu? 
Molemmat oli huikeita reissuja, mut sanon Ristiina-Koria-Tuulos-reissun. <3 Haluun takasin kesän 2010!




Sekalaiset
Kuka jätti täytekakun sateeseen?
Riippuu siitä kuka kysyy, miä en ainakaa myöntäis jos oisin ollu asialla!
Voitko lähettää mulle mansikan postissa?
Tottakai voin, mut eri asia miltä se mansikka näyttää ennenku Espanjaa asti kerkeää... !!
Onko etanalla ja kotilolla jotain eroa? 
Etana on pelkästää se elävä limanen, kotilo on muuten samanlainen, mut sillä on kuori suojana!
Kumpi on nopeampi; mää vai sää? 
Ennen varmaa miä olin, nykysin ehdottomasti siä!
Ootko vamppyyri? kesä 2010.....
Mulla on jonkunlainen pakkomielle pureskella kaukosäädintä ja muita pienii tavaroita, ja joskus vissii ihmisiäki... Kai miä oon? ;)
Mitä tiedät sanasta Kivikko?
Se on kaupunginosa Helsigissä, lähellä Kontulaa. Mun hyvä ystävä Monika muuttaa sinne pian.
Osaatko leipoa pullaa?
Kyllä osaan. :-) Sain yläasteella stipendin kotitaloudesta, mestarileipurikurssin perusteella.

HUH, vihdoinki sain tehtyy tän ja yritin saada tän ees jotenki fiksusti aseteltuu, mut blogger ei oo näköjää tänää yhteistyökykynen mun kanssa. Kysykää jos jotkut vastaukset on epäselvii! :-D

Toivepostauksia pyydettii mun kämpästä, meikeistä, hiustuotteista ja hiusten muotoilulaitteista. Videopostausta toivottii myös, mut saa nähä miten on sen laita, muut lupaan toteuttaa. :-)

xoxoIida

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kiitoksia tuhannesti täst postauksest ! Tykkään sun blogist jotenki tosi paljon ku itekkii tykkään Annast ja sillee ja sun juttui on tosi kiva lukee. :-)

Jenna kirjoitti...

mie vaa halusin tulla käymää koneella, kertookseni sulle et oot äärettömän rakas ♥ !

Iida kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos paljon ihanasta kommentista! :'') Hyvää viikonloppua sulle!

Jenna: Oot ihanuus. <3

Jenni kirjoitti...

kivoja vastauksia :) ja aivan ihana tuo teksti tuolla seinällä!

muuten, blogissani on käynnissä ihana koruarvonta! käyhän turkkaamassa ja osallistu toki halutessasi myös mukaan arvontaan! :-) arvonta on käynnissä sunnuntai-iltaan asti.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana postaus:)

voisikko joskus tehä postauksen vaatteista jokka on samanlaisii ku abreulla? mua kiinnostais mistä ne on ostettu yms. !:D

Iida kirjoitti...

Jenni: Kiitos paljon! :'') Käyn huomenna osallistumassa sun kilpailuu, liityin myös sun lukijaks!

Anonyymi: Kiitos paljon! :) En tiiä onko sellasessa postauksessa ideaa ku ei mulla montaa samaa vaatetta, mut voihan olla et ne jossaa vaatepostauksessa tulee näkymää ajallaan.. :)

Anonyymi kirjoitti...

mulla ois yks toivepostaus nimeltä: Anna Abreu @ kotka amarillo ! KU siellä Annalla oli se uus setti ni kertoisit sun mielipitees siit ja sillee ja jos ootitte Annaa ja sillee, jos näit ja sillai? keikkapostaukset on hurjan kivoja ! :)

Iida kirjoitti...

Anonyymi: Sellanen on tulossa, yritän jokasesta keikasta kirjotella... Settilistaa en kuitenkaa paljasta, jos jotkut tahtoo pitää jännitystä yllä. :-)

Iida kirjoitti...

Derya: Aww, ihana kommentti, kiitos! :'') <3

Tea kirjoitti...

"Jyväskylä-Padasjoki vs Ristiina-Koria-reissu?
Molemmat oli huikeita reissuja, mut sanon Ristiina-Koria-Tuulos-reissun. <3 Haluun takasin kesän 2010!"

MIÄKI HALUUN KESÄN 2010 TAKAS♥ se on ollu tähän mennessä PARHAIN kesä :)!