maanantai 6. helmikuuta 2012

suunnitelmia




Nyt on alkuu pakko sanoo et unohin kokonaa sen mun kysymyspostauksen! Alan nyt vastailee niihin kysymyksii ja julkasen sen huomenna. Haluun mennä tatuoijalle pian korjaamaa ton mun ranteen tatuoinnin, ja oon alkanu suunnittelee jo seuraavaa kuvaa minkä haluisin ottaa, siitä lisää joskus myöhemmin! Tää on vähä tämmönen random-postaus eikä oo asukuvaa eikä mitää muutakaa teille tarjota, mut kävin tänää äitillä ja illalla sain viimeinki aikaseks pestä kaikki mun klipsipidennykset. Noi on ihan turhaa lojunu mun kaapissa ku en enää tarvi niitä, joten aion laittaa ne tän viikon aikana tänne blogin puolelle myyntiin, kyseessä on siis 7-osainen 40cm aitohiuspidennys. Lisäks laitan varmaanki myyntii noi pari vaaleetaa raitaa ja yhen 60cm pesukarhuraidan. Eilen leivottii Masan ja sen äitin kanssa korvapuusteja, omnom ihan törkeen hyvii ja aika söpönnäkösii, en voi uskoo et iteki osasin pitkän tauon jälkee saaha aikaseks noin hyvää ruokaa. :'') Nyt alan kattoo salkkareit ennakkoo ja miettii noit kysymyspostauksen juttuja, hyvää yötä ihanat!

xoxoIida


Ei kommentteja: