lauantai 18. helmikuuta 2012

Arkimeikki




Pohjan meikille teen puhtaalle, kosteusvoiteella kosteutetulle iholle. Mulla on harvemmin mitää erikoisempii epäpuhtauksii kasvoissa, joten tuotteiksi riittää valokynä (Loreal Paris Touch Magic), meikkivoide (Maybelline New York, Pure Liquid Mineral, sävy 008 porcelain) ja aurinkopuuteri (Loreal Paris, Glam Bronze Duo Sun Powder, Blonde Harmony). Mulla on helposti kuivuva iho, joten en tykkää käyttää puuteria maskiefektin välttämiseksi. Ihon kuulaus ja luonnollisuus on kaunista, ja ite pyrin enemmän siihen ku mattapintaseen lookkiin.


Kulmat käyn laittamassa kosmetologilla, kotona pidän hajakarvat kurissa ja vahvistan kulmien värii kulmakynällä. Kävin uusien hiuksien kans laittaas viime lauantaina kulmat, joten toi kuvan H&M Eyebrown Liner blond-sävyn kulmakynä on jääny liian vaaleeks. Mun kulmat tosi ohuet ja harvat, vaikken ees nypi niitä pahemmin.




Silmämeikissä rajaan H&M'n Glitter Eyelinerilla, jossa on glitteriä, mutta mikä ei erotu silmissä. Mun luottoripsari on ollu vuosikaudet vedenkestävä Maybelline Define A Lash Volume, ei karise ja tekee ripsistä pitkät ja erotellut. Vikassa kuvassa ripsentaivuttaja ja 2-päinen ripsiharja.



Loppusilauksen arkimeikki saa kosteutetuilla huulilla, joissa käytän Blistexiä tai Vaseliinia. 

Multa on toivottu useesee otteesee meikkipostausta, ja ajattelin tehä eriksee postauksen arkimeikkii ja ns. baarimeikkii tarvittavista tuotteista. Mun on pakko tässä kohtaa jo myöntää etten oo mikää himomeikkaaja, henkilökohtasesti oon aina tykänny panostaa enemmän hiuksiin. Arkimeikkauksee mulla menee aikaa 5-10 min normaalisti, ja jos oon reippaalla tuulella ja rajaan silmät, aikaa menee pikkasen kauemmin.

En ymmärrä miten noi mun meikit on noin rupusen näkösii, vissii liian tiukasti sisältä likasessa meikkipussissa tai millon missäki laukun pohjalla. Älkää välittäkö, ei ne kaupasta ostettuina tollasilta näytä! ;)

Tästä tuliki mielee et ajastan teille ens viikon puolelle postauksen mun hiustenmuotoilulaitteista, koska lähen laivalle su-ke ja lauantaiaamuna tuun vasta Helsingistä kotii. Saa nähä ehinkö kirjotella siinä välissä tänne mitää, koska läppäri ei ainakaa mahu mukaa, iPhone 4 saattaa olla kaveri reissussa. :-)

XOXOIida

Ei kommentteja: