tiistai 7. helmikuuta 2012

ei otsikkoa







Nää kuvat on kyl aika mahtavii, ei oikeestaa liity mihinkää, mut oli vaa pakko jotaa kuvii laittaa. :-D Ja miks osassa näistä kuvista laatu on noin huono, ken tietää, barbi ei. Tänää on ollu taas yks turha päivä muiden joukossa, en oikeesti kestä olla ilman duunii! Tallasin vaa kauppaa ostamaa Pepsi Maxii ja Vitalii, vaikken ennen koskaa tykänny mistää Pepseistä enkä Coca Colista. Samalla tajusin et mul on ihan liian vähä iPhonen kuorii, oon ihan kyllästyny noihin eikä oo ees mitää huikeeta bling blingii! Sunnuntaina sain Masan äitiltä ton Sensain Kanebo -ripsarin, en oo viel ehtiny kokeilla, mut oon kuullu et toi on tosi hyvä ja kestävä ku se lähtee pois ainoostaa 38 asteisessa vedessä. Ton kanssa säästyi rahaaki ku ei tarvis käyttää silmämeikin poistoaineita eriksee, pelkät kasvojen puhdistusaineet ja kasvovedet riittäis iltasin. :-)

Äsken ihana Jenna soitteli Espanjasta, ihanku se osais lukee mun ajatuksia! <3 Näin viime yönä unta et iskä oli hankkinu meille viikonloppureissun torstaista sunnuntaihin Malagaan, oltii pikkuveljen kans bussissa matkalla Fuenrigolaa ja tajusin et "Jenna on täällä, mun pitää heti soittaa sille!". En koskaa ehtiny nähä Jennaa, koska sähköyhtiöstä soitettii ja sanottii et koht lähtee sähköt vartin ajaks. En muista millon ois ollu noin todentuntunen uni, meinasin alkaa itkee ku tajusin etten oo oikeesti menossa Espanjaa.

Alan nyt vastailee kysymyspostauksii ja toivon et saan ne julkastuu tänää illalla, yheksää asti on aikaa ku sillon alkaa Helsingin Herra maikkarin puolella! Mulla on suuret odotukset sen suhtee. :'')

xoxoIida

Ei kommentteja: