tiistai 7. helmikuuta 2012

Klipsipidennykset myynnissä!


Eilisessä postauksessa jo kerroinki et oon laittamassa mun klipsipidennyksiä myyntiin tänne, mutta eilisestä tiedosta poiketen, tarjoon teille täällä ainoostaa toista näist paketeista. Tiitu halus ostaa multa ton sävyn 2# tummanruskeen paketin 25 eurolla, saattaa kuulostaa isolta summalta, mut oon ite maksanu näistä molemmista yli 50e ja netistä tilattaessa ette mistää saa näin halvalla, ees noita käytettyjä. :-)

Jos kiinnostusta löytyy, ni katon jos laittaisin kaks tollasta sävyn 22# vaaleetaa klipsiraitaa myös myyntii. Huuto.netin kautta laitoin myyntii aitohiuspidennysraidan pesukarhuväreissä!





Tää pidennyspaketti jonka laitan myyntii tänne on sävyä 4# suklaanruskea, yritin ottaa kuvia noista mut eihän siitä mitää meinannu tulla! Nää mun ottamat kuvat vastaa mun mielestä paremmin oikeeta sävyy verrattaen tohon DreamHairin sävykarttaa. Hiukset ohenee reippaasti alaspäin eli latvaan, ihmettelin sitä jo tilatessa, joten kai ne kuuluuki mennä niin? Kyseiset pidennykset on siis kokeilua vaille käyttämättömät, ja mun mielestä näitten pituus vastaa 40cm enemmän 35cm, latvojen ohuuden vuoksi., pientä "karvaisuutta" näkyy. Nää suklaanruskeet hiukset on ihan samanlaiset ku noi tummanruskeet hiukset mitä ite käytin, ja tykkäsin tosi paljon, ihanan yksinkertaset ja nopeet laittaa. Settii kuuluu 7-osaa ja ne näkee tosta kuvasta! Nää on aitoo hiusta, joten näitä pystyy käsittelemää muotoiluraudoilla ja tarvittaessa värjätäki lähemmäs omaa sävyä. :-)

Lähtöhinta on sen 25e (millä Tiitu sai sen käytetyn setin), eli jos kiinnostaa ni kommentoikaa tähän kommenttiboksii tarjouksia tai laittakaa mulle suoraa sähköpostia osotteesee iida.repo@hotmail.com! Vastaan mielelläni kysymyksii ja laitan lisää kuvia yms., jos tarvii. JA hinnasta voi tietenki aina neuvotella, joten ottakaa rohkeesti yhteyttä jos kiinnostusta löytyy, tarvittaessa oon myös valmis pudottamaa tota alkuhintaa jos kiinnostusta ei oo. :-)


xoxoIida


4 kommenttia:

Roosi kirjoitti...

Mistä oot tilannu noi klipsipaketit :)?

Iida kirjoitti...

En oikeesti kuollaksenikaa muista, koska nää on ollu mulla jo pari vuotta eikä mulla sillon ollu ikää ite tilata! :s Muistan ainoostaa et näitten toimituksessa kesti aika kauan, koska tuli briteistä asti.

Anonyymi kirjoitti...

miksi myyt noi?

Iida kirjoitti...

Meen ens viikolla ottamaa sinettipidennykset, ja noi on väärän väriset ja turhan lyhyet mulle täl hetkellä. Eli ei käyttöö.