keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Aussieta ja kevyttä päivettymistä purkista





Omatunto kolkuttaa ku en oo viikkoo ehtiny/jaksanu kirjotella tänne mitää, joten otetaapa taas kerran takasin tälläsellä postausrykäyksellä! Aattelin tässä esitellä mun lähiaikasia ostoksia, joita ei oo montaa, mut joille kaikille on tarvetta. :-) Pepsi max ei oikee sovi joukkoo, mut oli pakko kuvata se, koska oon niin riippuvainen siihen nykyää... Tää alkaa olla jo pelottavaa, koska aikasemmin toi oli pelkkää kuravettä mun mielestä!

Ekassa kuvassa on ihanat Aussien Miracle Moist-tuoteperheen shampoo ja hoitoaine (Sokos), en oo vielä ehtiny kokeilla noita, mutta purkista tuoksuu ihan älyttömän hyvälle! Mulla on suuret odotukset noiden suhteen, lähes joka päivä saa lukee kaikkien blogeista miten ne ylistää Aussieta maasta taivaisiin. Oon ottanu selvää ja näitten pitäis olla hyviä myös pidennyksien kanssa. Toisessa kuvassa on  Dove Summer Glow-päivettävä kosteusvoide (Sokos), jonka ideana on antaa iholle asteittain kevyt päivetys. Haluisin niin kauniin rusketuksen, mut en raaski solariumii mennä viel tässä kohtaa vuotta enkä itseruskettavii oo uskaltanu kokeilla oranssien läiskien pelossa. Kolmannessa kuvassa on pitkävartiset meikkisiveltimet (vasen Seppälästä, oikea H&M'ltä), joita Tiitu suositteli. Yleensä käytän lyhytvartisii siveltimii, paitsi pikkutarkkojen silmien rajausten ja bodypaint-leikkien yhteyksissä. Oon ostanu punaset rintsikatki, mut en koe et niitä olis tarpeellista kuvata tänne blogin puolelle. :-D Vielä ois hankitalistalla hiuksii jätettävä hoitoaine, lämpösuoja ja kuivashampoo, mietin vaa että mistä revin monta sataa euroo hiuksii yhessä kuukaudessa... HUH!

XOXOIida

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ei mitää aussieta, vaan tigiä <3

Iida kirjoitti...

Kuuleppas Anonyymi, vaihtelu virkistää <3 :)