torstai 29. syyskuuta 2011

still sick


Tää on nyt taas tällänen mitä kuuluu -postaus, eli miä oon edellee kipeenä. Kävin eilen taas lääkärissä ja keuhkoröntgenissä; poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus + kuumetta. Kolmet uuet lääkkeet ja 5pv lisää saitsuu, jeejee. Alkaa pikkuhiljaa oikeesti ottaa päähän et enks miä enää koskaa parane tästä. Toissapäivänä työmatkalla meinasin jäähä junan alle ku kuuntelin musiikkii enkä huomannu lähestyvää junaa, enneku havahduin sen junan tööttäyksee ja kuljettajan vihasee sormenheristyksee. Ehkä tää on kohtalon ivaa? En tiiä, mut haluun olla jo terve, kiitoskiitoskiitos!

Kävin tiistaina töiden jälkee Kotkas Pasaatissa, ostin lokakuun Demin ku oli halpa ja H&M'lt kolme parii sukkii (ne kuluu puhki mun käytössä vissii viikossa??). Glitteristä kävin ostaas tollasen hiusdonitsin, mistä idean varastin röyhkeesti mun parhaalta ystävältä Heiniltä. Mun Mikkeli -postauksessa näkyy tommonen donitsi Heinin päässä, ihan törkeen hyvännäkönen nuttura! :'') Ite en oo viel kokeillu, ei oo ollu kunnolla aikaa saaha siistii jälkee ja sotkusena siitä tulee harakanpesän näkönen. Tänää meen äitin kans aamulla taas Pasaatii, en tiiä ostanko mitää, mut seuraneidin homma on ihan kivaa ku pikku-Senniki lähtee mukaa. BTW kattokaa tota Romeon kuvaa, se on kasvanu tosi paljon eikä ihmekää ku se syö 5 pussii ruokaa päivässä ja silti sil on nälkä! :''''''''''''''''''''D Veera ja Romeo on alkanu leikkii keskenää, ne on niin söpöjä ku läimii toisiaa ja juoksee ympäri kämppää, tui.

Eipä mulla nyt tähän hätää erikoisempaa, meen nukkumaa unia ihanat <3 !!

xoxoIida

Ei kommentteja: