perjantai 16. syyskuuta 2011

i could sleep all times, köh köh



Hola! En oo aikoihin kirjotellu ja nytki tekee ihan tuskaa olla koneella, oon kipee ja tekis mieli vaa nukkuu koko aika. :-( Maanantain kävin sairaanhoitajan vastaanotol ja sain 3pv saitsuu ja kehotti ostaa yskänärsytyst lievittävää lääkettä, eilen kävin lääkärin vastaanotol ja selvis et mul on "hengitysteiden tulehdus", johon sain viikon lisää saitsuu, antibioottikuurin ja punasel kolmiol varustetun yskänlääkkeen. Oon päälle kaks viikkoo kärsiny täst yskäst ja tuntuu et koko aika vaa pahenee, nuhaki kiusaa ja välil oksettaa ja on kuumeinen olo. En tykkää! :-( Yleensä en oo koskaa kipee ja nyt oon sit vissii ihan kunnolla.. Toivottavast tää helpottaa viimeistää ens viikonloppuu mennes, ollaa suunniteltu Masan kans et mentäis Mikkelii Heinin ja Jeren luokse!! <3 puspus tästä mä tykkään.

Viime postauksen jälkee ei oikeestaa oo kauheesti mitää erikoista ees tapahtunu mun elämässä, oikeesti, aika surullista. Kipeenä ei sais pahemmin tehä mitää, silti on jotenki huono omatunto ja saamaton olo kaiken aikaa.. Viikko sitte perjantain oltii Eemin synttäreillä, Arttu Wiskari olis ollu Kotkassa mut sato kaatamal ja tehtii pien suunnitelmamuutos. Videomateriaalia perjantailta tulossa joku kaunis karmea päivä! xdd Lauantain olin äitin shoppailuseurana ja kävin pitkäst aikaa mammulla (mustikkapiirakkaa mm'm). Sunnuntai, kuten moni muuki päivä tällä viikolla, oli ihan vaa lazy day! Muutaman kerran oon käyny äitillä ja viettäny Sennin kans löhöilyhetkii sohvalla Titi-nallen seurassa, jaksan edellee ihmetellä miten tää pikkuneiti jaksaa tuijottaa parii samaa DVD'tä joka päivä monta tuntii aina yhtä keskittyneest ja innoissaa! :'') Masa on ollu tääl muutaman illan ja yön, ja keskiviikkona olin ekaa kertaa paikan päällä Elämä Lapselle -konsertissa, siitä lisää myöhemmin! Palaillaa ihanat<3

xoxoIida

2 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

voi ida ♥ toi Hola pisti hymyilyttään!

paranemisia sulle, ja muista käyttää niit peräpuikkoi ;)
luv ♥♥

Iida kirjoitti...

hihi, ihana kuulla <3 luv !

kyl tää taitaa pikkuhiljaa olla parempaa päin, ja tottakai peräpuikot on kovassa käytössä ! ;);)