torstai 8. syyskuuta 2011

so happy now









Innostuin vähä muokkailee kuvii eilen junassa, nojoo ei välitetä niistä.. :D Eilen ku Masa pääs koulusta, kävästii nopee Ginassa ja Jack&Jonesissa samal ku vietii Ansulle sen kotiavaimet. Löysin Ginast sellasen harmaan neuleen ja yhet ihanimmat korvikset mitä mul on ikin ollu (kuvaa myöhemmin)!! Meiän piti käyä Mylsän kautta hakees Masan vaatteita ja se söi samal siinä, vilkuilin vaa kelloo ku Heini&Jere soitti extemporee et ne tulee illal käymää! Karhulas nää oli jo oottelees niitten kahen koirankans, voi mun Romeoo, raukka oli ihan peloissaa ja karvat pystyssä melkee koko ajan ku ne oli käymässä. :( Edellee se on ihan loukkaantunu mulle ja osottaa mieltää. Heinin pikkunen Snoopi-koira tykkäs mun jalasta vähä liianki paljon.. :''D Kaikki muut possuili eilen ja kävi hakees ruokaa hesestä, miä urhoollisesti söin mieluummin porkkanamuhkui. Jere täytti eilen 20v, joten ne meni sen kunniaks Masankans Sam's pubii parille ja kävi vaa välis hakees mulle ja Heinille smurffitikkui kaupasta, omnom. Oli ihana jutella pitkäst aikaa Heininkans face2face eikä aina vaa juoruta tuntikaupalla puhelimien päässä, suunnitelmis olis parin viikon pääst mennä Mikkelii viikonlopuks ellei oo töitä! <3 Ois kyl niiiiiiiin loistava suunnitelma ettei mitää rajaa, hihi.

Toi Sennin röhnötyskuva on maanantailta ku olin käymäs niillä. Neiti kattoo tossa Titi-Nallee yllättäen minkä se passitti mun laittaa päälle. :''D Eikä muuten kellää oo asiaa häiritä sitä ku se kattoo noin keskittyneest! Hain Sennin sillon päiväkodista, kysy heti missä on Leela ja Lele (Veera ja Masa) ja halaili ja pussaili mua koko aika. Tais muuten olla sama päivä ku varasin vihdoinki lennot Espanjaa Jennan luokse marraskuulle, ayayay! Oon niin happyface ettei mitää rajaa, vieläku sais PALJON töitä ennen sitä ni oioioioi, lisää reissusta myöhemmin! :'')<3

xoxoIida

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Annalla oli lainehiukset ja nyt Sullaki oli pakko olla? Kannattaaks sitä hemmetin Annaa aina matkia?

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Kiva blogi sulla. Yks asia mua vain häiritsee; olisko mitenkää mahdollista, et kirjottaisit esim Masankans erikseen (Masan kans), niinku se kuuluiskin kirjottaa? :D
en siis sano tätä ärsyttääkseni, mut teksti ois mun mielestä sillon hieman selkeämpää :)
muilta osin tää blogi on yks kivoimmista! :)

Iida kirjoitti...

Anonyymi 1: Kirjottaisitko viimeinki kommenttis omalla nimelläs? Lue Saara Sarvaksen -blogia, sitä mä seuraan ja sieltä löysin ton aivan ihanan laineraudan. Jos on mahdollisuus saada kiharat ilman et hiukset yltää leukaa asti, ni miks en tarttuis tilaisuutee jos Anna Abreu toimi siinä postauksessa mallina?

Anonyymi 2: Kiitos paljon kommentista! :) Mä en oikeesti osaa kirjottaa sillee, se näyttää niiin oudolta. :D Voin aina yrittää, mut en lupaa mitää..

Jenna kirjoitti...

Hei sullon annaabreu laineet!1 siis eihä tommosia hiuksii voi olla kellää muul ku vaa annal. Oisko aika sun hankkia jotain omaa?! esim kalju vois olla kiva tahi jotain.
Anteeks et kirjottelen nyt omalla nimellä, kun en jaksanu kirjautua ulos.. mut älä lue tota mun tunnusta nii tarkkaan, ku en uskalla kuitenkaa ottaa vastuuta TÄSTÄKÄÄN kirjoituksesta.
t. ANONYYMI !!!!!!

ps. mikä ihmisiä vaivaa? MUY GUABAAA !! ♥♥♥

Iida kirjoitti...

Kalju vois oikeesti sopii mulle, meinasin varaa ajan siihen liukuvärjäyksee.. mut pääsen 100x halvemmal ku sheivaan hiukset kokonaa pois!! ;) OK en kato, dämn sinä anonyymi..

Jaa'a, ehkä tekemisen puute tai oman elämän sisällöttömyys? Tai yksinkertasesti lapsellisuus. Kjähähähää min contigo <3 !!

Jenna kirjoitti...

Jenna AKA t.ANONYYMI!! likes your comment. Jos voisi tykätä, tykkäisin. sillee ku facebookis. ok mitä. mut en keksiny mitää järkevää vastausta.
Tai no tässähä se nyt siis tuli, järkevä vastaus siis :)))