tiistai 15. toukokuuta 2012

The Vercatile Blogger Award


1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa
5. Ja kerro heille haasteesta! :)

Ensimmäisenä kiitos tästä haasteesta Emma! :-) Oon saanu näitä haasteita nyt tosi monta pienen ajan sisällä, joten jätän tällä kertaa nimeämättä teistä ainuttakaan. Kaikki halukkaat saa tietenki tehä tän!


uno Mulla on krooninen matkakuume päällä jatkuvasti, eikä se helpota ennen ku oikeesti pääsen ulkomaille. Espanja, Englanti, USA, Portugali & Thaimaa. Kaikki käy, pääasia ihana matkaseura!
dos Inhoon kastematoja, sateen jälkeen niitä on joka puolella ja työmatkat kestää puolet pidempään ku pitää kävellä katse asfaltissa ja väistellä niitä. Ötököitten puolesta en tykkää kesästä. Hyi.
tres Oon hullu Salatut Elämät -fani, vaikka siinä sarjassa ei nykysin oo mitää päätä eikä häntää! :-)
cuatro Ootan ihan mielettömästi et pääsisin starttaamaa tän kesän piknikillä jossaa superkivassa paikassa, vaikkapa jossaa rannalla tai puistossa! Pienenä himoitsin samanlaista eväskoria mitä Muumeilla oli kaikilla retkillä mukana!
cinco Masa lähtee armeijaa tammikuussa 2013 ja stressaan sitä jo nyt tosi paljon. En haluu olla inttileski.
seis Avasin tänää tän kesän rullaluistelukauden ja meinasin jäädä samalla auton alle, kiitos kaaharit.
siete Oon vissii allerginen jollekki, mulla on käsivarret täynnä punasii ihottumaläikkii.

XOXOIida

2 kommenttia:

Ellu kirjoitti...

Sait multa lemppariblogi palkinnon! :) http://aural-exam.blogspot.com/2012/05/liebster-blog.html

Iida kirjoitti...

Voi kiitos ihana <3