maanantai 14. toukokuuta 2012

Lennä lennä leppäkerttu


WOW, kesä tulee sittenki! Nyt mua alko harmittaa pikkasen et oon luvannu tehä koko kesän yövuoroja, viime yönä töissä huomasin et päivä alko kirkastumaa jo kolmen aikaa ja kuuelta aurinko oli jo hyvässä mallissa taivaalla. Alotin aamun hakemalla Kingis-jäätelön kaupasta ja onnellisena mussutin sen silmät ristissä aamuauringossa. :-) Nukuin kolmee asti ja heräsin siihen et iskä soitti ja kysy tyrmistyneenä miten voin nukkuu viel siihen aikaa, eipä takana ollu ku vajaa 7h unta... En oo tänää tehny muutaku hakenu pepsimaxii, puhunu puhelimessa parin murusen kanssa ja katellu MM-lätkää. Seuraavana ois tiedossa koiran pissatus ja työmatka rullaluistimilla, jee!

Ainii, sain tänää vihdoin aikaseks tehtyy itelleni tunnukset Instagramiin nimellä idamalia! :-) Liittykää seurailemaa mua jos vaa kiinnostaa, menee ehkä hetki aikaa ennenku opin kunnolla käyttää sitä, mut eihän mulla oo kiire mihinkää. Toi mun tunnus tulee mun koko nimestä, eli Iida-Amaliasta. Älkää naurako, tiiän et mun kaksoisnimi on karmiva, Amalia on niin hirvee nimi. =( Yllätyin kuitenki positiivisesti ku sain viikonloppuna tietää et Viivi Pumpasen toinen nimi on myös Amalia. <3 Jee, en oo ainut!

XOXOIida

1 kommentti:

Tea kirjoitti...

seuraaaaan ;) miun tunnus on ttea96 :)!