perjantai 4. toukokuuta 2012

Tahdonvoimaa, tahdon voittaa!







Tää on taas näitä pakollisii lätkäpostauksii, pahoittelut siis ei-jääkiekkofaneille. En tiiä mitää parempaa ku Suomen matsi Mertarannan selostuksella, olutta ja hyvä seura kotikatsomossa. Tänää katoin ekan erän töissä ja vikat erät kotona Romeon ja Veeran kans, seura siis puuttu. Suomi pelas hienon avausottelun Valko-Venäjää vastaa vaikkaki vaan 1-0 tuloksin. Mä ainaki uskon leijonii ja niitten voittoo! Sunnuntaina pelit jatkuu Slovakiaa vastaa ja toivon et sillon saisin katella matsii murusen kanssa.

Oon ollu koko päivän jotenki tosi stressaantunu ja aloin itkemää ku lätkä alko, ahdistaaa. Eilen oli unelmailtavuoro, rauhallista ja kaikki oli hyväntuulisii, mitä nyt ranne kipeenä edellee. Tänää oli ihan päinvastoin ja pää meinas räjähtää, huhuhh. Nyt katon kelloo ja ahdistus vaa kasvaa, yhen päivän vapailla ja vähintää viien päivän putkilla mennää seuraavat pari viikkoo vielä. Eiköhän tää tästä. Hyvää yötä.

XOXOIida

2 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Äää voi ei nytkö nää lätkä postaukset alkaa!! :--D Mun on selkeesti lopetettava blogien lukeminen pariks viikoks, sillä mun pää räjähtää muuten :-D Just omaan blogiini kirjoitin, kuinka tää seuraavat pari viikkoo tulee oleen yhtä helvettiä :-D

Iida kirjoitti...

Hahaha voi ei :D mä ainaki lupaan etten täytä koko blogia lätkäpostauksilla, ehkä sivulauseissa tulee hehkutettuu aina leijonien pelien jälkee (tai ennen...) ;)