torstai 3. toukokuuta 2012

MÄ-MÄ-MÄ-MÄRKÄÄÄ!






Vappu tuli ja vappu meni. Mulla oli vapaa viikonloppu ja vapun olin kokonaa töissä, sain kuitenki vaihettuu vappupäivälle iltavuoron, joten pääsin vähä vappumeininkeihin kavereitten kanssa. ;) Maanantaina töitten jälkee suunnattii siis Masan kans eka niille syömää ja sieltä Kouvolaa puistoilee ja baareilee isommalla porukalla. Illan kruunas Petri Nygårdin keikka Club Encoressa Masan kuskin hommien lomassa. En koskaa uskonu et viihtyisin Petrin keikalla, mut näin löysin itteni riehumasta eturivistä Jaanan, Antoniinan ja Villen kanssa, mieletön meno!! Keikan jälkee Masa osti meille molemmille Selvä Päivä -paidat ja suunnattii Rivieraa "jatkoille". Pilkun jälkee viimiset hitaat meiän toimitusjohtajan kanssa ja snägärin kautta römyten autoon sammumaan nukkumaan. :D Kiitos kaikille seuralaisille, oli ihan sairaan kivaa!



Sunnuntaina Masan äiti teki tollasii söpöi vappumunkkei, vaikkei ne maistunu kauheen hyviltä kenestäkää ni ainaki niistä tuli vappufiilis ja lapsuus mielee! :-) Olin varautunu olemaa töissä koko vapun, joten juhlimiset meni maanantaina punasilla farkuilla, harmaalla hupparilla, kaulahuivilla ja tennareilla, tyylikästä, I know. Huomasin myös etten taaskaa kuvaillu ollenkaa koko viikonloppuna, ja Antoniinan ottamii kännäilykuvii en viiti tänne laittaa, kuvasaldo on siis säälittävä jälleen kerran...

Oon muuten tosi onnellinen ku oon pitkästä aikaa ollu yhteyksissä mun lapsuuden parhaasee ystävää ja ollaa näkemässä ens viikolla ku töiltä ehin. Ei olla nähty monee vuotee kunnolla ja on mieletöntä päästä pitkästä aikaa juoruilemaa vanhoista tutuista ja vaihtaa kuulumisii. :'') Tykkään ja paljon!

XOXOIida


Ei kommentteja: