sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Private beach


oottakaa vaa, joku kaunis yö ollaa padottu koko kymijoki!


Oltii eilen Masan kanssa ihan tossa mun lähellä Kymijoen rannalla ihmettelees maailman menoo ja paistattelees päivää Veeran ulkoilutuksen lomassa. Siel ei koskaa käy ketää, paitsi et siinä on parin metrin päässä juoppojen grillimesta. (Y) Kelasin et voisin kesällä yövuorojen jälkee mennä suoraa sinne rantakaistaleelle nukkumaa ja ottamaa aurinkoo, uimaa siitä ei tosin uskalla mennä ku on niin kova virtaus. Private beach! :) Huomatkaa muuten noi mun kesäiset vaatteet; talvitakki ja feikki UGGit!

Tänää käytii kattoos Suomi-Slovakia-peli Masan luona mun töitten jälkee ja olin ihan hemmetin väsyny niinku aina aamuvuorojen jälkee. Loppupeleissä nukahin sohvalle kesken viimisen erän ja Masa herätti mut pelin lopussa "Kulta herää, Suomi voitti!". :):) Ehhehe että näin. Huomenna ois viel aamuvuoro ja tiistaina vapaapäivä, mennää sillon kattoo Jukka Poikaa Kouvola-päiville! Ajattelin pitkästä aikaa kihartaa laineraudalla mun hiukset ja mennä käymää äitin luona ennenku Masa tulee illalla hakemaa mua niille huomenna. Voisin yrittää ryhdistäytyy kuvien ottamisessa ja alkaa kuvailemaa ulkonaki jos säät vaa sallii täs alkuviikolla, palaillaan! Nyt meen pesee meikit ja nukkumaa, kuuelta taas herätys je-je-jee!

XOXOIida

Ei kommentteja: