torstai 3. toukokuuta 2012

Shopppppping







Lupasin eilen postailla mun viimeaikasia ostoksia ja tässähän niitä. Jos ette oo viel huomannu ni oon Gina Tricotin suurkuluttaja, melkee 100% kaikki mun vaatteet on ostettu sieltä... Haittaakse?

Masalla oli eilen joku hurha hemmotteluvimma ja se ois halunnu ostaa mulle hajuveden, mut vaativana naisena halusin nimenomaa D&G'n 3 L'impératricen eikä sitä löytyny mistää. Mua alko vituttamaa ja itkin melkee verta ku sitä sai ennen Sokoksen Emotionista. Ihanana poikaystävänä se halus kuitenki ostaa mulle jotaa ja päädyttii noihin ekan kuvan ihanii jättineuleisii (joissa ainut miinus on et näytän ne päällä kunnon punkerolta...). <3 Neonvärit ja pastellit on tähän mennessä ollu mun tän vuoden ehdottomat muotilempparit, voisin hamstraa niitä koko kaapin täytee ja viskata kaikki vanhat lumput roviolle. Kuvan oranssi pitsitunika ulottuu lähelle polvii ja sopii joko tommosenaa tai helma esim. shortsien sisässä. Oon koko kevään himoinnu farkkushortsejaki ja vihdoin sain aikaseks ostettuu tälle vuodelle ekat sellasetki, paremman rahatilanteen kohdalla pinkasen suoraa ostelee lisää tommosia kesää varten! Hankintalistalla ois edellee uuet kengät ja kevättakki.

Mulla on jo jonkun aikaa ollu hurja koruvimma, etenki isoja roikkuvii korviksii on tullu osteltuu useempii erilaisii lyhyen ajan sisällä. Viime viikolla käytii äitin kans Kouvolassa ja löysin Ginan aleista alle kympillä noi sormukset, ton kaulakorun ja noi korvikset. Eilen taas koin riemuidioottiuden ku vihdoinki sain käsiini tollasen ponnarin piilottavan kultasoljen (?? joo ei mitää hajuu mikä ton nimi on), nyt pitää vaa toivoo etten samantien hajota tota ja osaisin laittaaki sen fiksusti hiuksii! :'')

Sokokselta taas lähti mukaan noi Bioteekin Aurinkokapselit, mulle suositeltii noita jo viime kesänä aurinkoihottuman ja muitten iho-oireitten takii ja vasta nyt muistin ne. Epäilen noitten tehoo näitten ihottumien suhteen, mut kaikkee pitää kokeilla ennenku tuomitsee, jos vaikka apu löytyiski vihdoin ja viimein! :-)

XOXOIida

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis toi hopeanvärinen lehtisormus. :)