torstai 5. huhtikuuta 2012

Viimeistä viedään



En oo tainnu täällä blogin puolella kertookaa et oon lähössä huomenna Annan viimiselle laivakeikalle ennen taukoa? Tällä kertaa lähetää Annun ja Nooran kans Viking Line Amorellalle, yleensä ollaa liikenteessä neljän hengen porukalla ja Jonnaki on mukana. Lähen jo tänää Turkuu ja yökyläilemää Mynämäelle, tuntuu hassulta, ihanku jotaa puuttuis ku mun ihana sukanhaistelija ei oo siellä. Kenen vieressä mä nyt nukun? Muutenki on tosi outoo mennä laivalle, vaikka tiiän ettei Anna oo lopettamassa ja se vaa pitää breikkii ni tuntuu silti jotenki... lopulliselta? Tiiän et tää fiilis paranee heti ku näkee kaikki ne ihanat joiden takii tätä on tehny jo vuosii. Ei murehdita vielä tulevaa, eletään tässä hetkessä!

Mulla oli eilen illalla kauhee paniikki ku en meinannu saada Veeralle hoitopaikkaa, onneks mun rakas serkku Linda oli pelastava enkeli ja asiat hoituu sittenki. Ennen ku hyppään junaan kohti Kouvolaa, toimitan Veeran bussikyydillä Kotkansaarelle. Kello ei oo periaatteessa ees paljon vielä, silti mua jännittää ja tärisyttää ja kaikkee siltä väliltä, rakastan tätä ikuista lähtöpaniikkia. En oo ees pakannu vielä ja lähtö on parin tunnin päästä! Suunnittelin et oisin lauantaina menny Jennan ja Ellun kans Seinäjoelle Annan k-keikalle, mut palkkapäivä pilas kaiken ja tiputti mut niistä pilvilinnoista takasin maanpäälle. 

En oo ajastanu teille mitää postauksia enkä mitää, mut tiiän et ootte tottunu mun hiljaisuutee ja pienii taukoihin kirjottelujen välillä, kiitos et jaksatte silti pysyy mun lukijoina! <3 Ilman teitä ei ois tätä blogia.

Aurinkoista pääsiäistä teille kaikille! :'')

XOXOIida


6 kommenttia:

Ellu kirjoitti...

Eikä voi harmi, kun et tuukkaan Seinäjoelle! :( ois ollu ihana nähdä suaki, mutta Helsingissä nähdään! :')

Iida kirjoitti...

Mua harmittaa kans ihan sikana:( mutjoo helsingissä nähää! <3 Pidätte superkivaa sjoella munki puolesta!

Anonyymi kirjoitti...

mustakii tuntuu et Anna lopettas lopullisesti, vaikka niin ei käy:(

Tomi kirjoitti...

hej pitäkää munki puolest laival hauskaa :')!

Anonyymi kirjoitti...

oikeest,oon tosi kade sulle ku oot käyny nii monel Annan keikal ja kaikkee ! Mäkii haluun...

Ellu kirjoitti...

Joo todellaki pidetään! :') Mullaki on sellanen fiilis, että tää tuntuu silti jotenkin lopulliselta..