keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Turha postaus



Tässä ei taas ollu mitää järkeä tehä omaa postausta muutamalle kuvalle, mut ei nää oikee sopinu tohon edelliseekää ku siinä oli vaa kirpparilöydöt ja päivän asu. Eilen oli pelkkä kotipäivä ja illalla Masa tuli mun luokse, käytii ruokakaupassa ja vietii iskälle mun vara-avaimet. Iskän luota lähin melkee ovet paukkuen, en voi käsittää miten ahdasmielisesti voi ihminen puhuu toisen rakkaimmasta harrastuksesta (sanomista tuli siis mun keikoilla käymisestä) ja vähätellä koko touhuu. Jolleki se raha on näköjää elämässä tärkeintä eikä halua ymmärtää niitä oikeita syitä suostuta näkemään.

Masa halus piristää mua ja kävi R-kioskilta ostamas itellee ja mulle tollaset 15 euron iTunes-setelit, nyt voidaa siis molemmat ostaa AppStoresta niitä maksullisii sovelluksii puhelimii ton summan edestä. Kiitos muru! Citymarketissa oli limited by Nightwish Battery-tölkkejä, mitä oli tietenki pakko ostaa 1kpl fanina. Miksen ollu ees kuullu tollasista??? WOW.

Tää oli ehkä maailman turhin postaus. Tajusin sen iteki. 

XOXOIida

2 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

jos voin jotenkin piristää niin oot yks mun lemmpariblogeista yhessä haasteessa, käy toki tsiikaan :D
http://jenninkertomukset.blogspot.com/2012/03/challenge.html

Iida kirjoitti...

Voi että onnistuit kyllä! :'') Kiitos tosi paljon!