tiistai 10. huhtikuuta 2012

Pääsiäinen muutamalla lauseella





Sain vihdoinki aikaa tulla kirjottelemaa tänne, päivät torstaista tähän tiistaihin meni ihan sairaan nopeesti. Tähän postauksee tulee muutamalla lauseella sisällytettyy koko mun pääsiäispyhien tekemiset, laivasta teen vielä oman postauksen. Ylhäällä kuvissa on filosofipupu, Masan pääsiäislook ja Romeon pääsiäishuvit.

Torstaina lähin Mynämäelle yökyläilee, syötii pizzaa ja taisteltii nukkumapaikoista Annun ja Norren kanssa. Perjantaista lauantaihin seilattii Viking Line Amorellalla ja biletettii Annan viimisellä laivakeikalla ennen taukoo. Lauantaina käytii hakemassa koira hoidosta, lähettii Mylsälle Masan kans ja illalla oltii pikkasen baareilees Kouvolassa pienellä kaveriporukalla. Sunnuntaina nukuttii melkee koko päivä ja illalla meiän piti mennä kattoo Kotkaa Titanic 3D'nä, auto oli vähä eri mieltä ja hajos mun pihaa. Masan iskä ja Jupe joutu tulla hinaamaa sen takasin Mylsälle, voitte kuvitella et mentiikö leffaa sinä iltana vai ei... :D Masa jäi onneks viel mun luokse ja kateltii loppuilta leffoi ja käytii yöllä snägärillä. Eilen Jupe haki Masan kotii ja äiti haki mut niille käymää, syötii pääsiäisherkkuja ja Senni oli onnessaa ku isosisko tuli pitkästä aikaa kyläilee. Illalla nukahin ennen puoltayötä koneelle naama näppäimistölle... Univelkaa vissii pikkasen taas kerääntyny.

Mun mielestä pääsiäisessä ei oo oikee mitää hohtoa nykypäivänä, kukkokaa ei enää tullu munimaa mun pipoo sängyn alle. :( Tässä kohtaa voisin varmaa sanoo etten muutenkaa oikee perusta mistää juhlapäivistä, ainoostaa joululla on tunnearvoa.

XOXOIida


Ei kommentteja: