torstai 8. maaliskuuta 2012

GHD IV Styler








En voinu uskoo silmiini ku eilen postiluukusta tipahti vihdoin ja viimein ilmotus postipaketista lookfantastic.com'ilta, tiesin heti et nyt Se on tullu, vihdoin mun himoitsema GHD on saapunu Suomee ja mun lähipostii... <3 Oli pakko tekstata samantien kaikille ja ilmottaa tää ilouutinen. Olin just menossa suihkuu, mut en malttanu oottaa, joten viskoin vaatteet niskaa ja juoksin postii. Kuten kuvastaki näkyy, paketti on hieman kovia kokenu, samoin paketin sisältämä GHD-laatikko ja lämpösuojaspray. Onneks kärsineitä on ainoostaa paketit, sisällöissä ei oo ainakaa mitää näkyvää kolhua ja kaikki toimii niinku pitääki. Oon onnellinen.

Unohin kokonaa et briteistä tilattaessa noissa raudoissa on tietenki Suomessa adapterin kans toimiva pistokepää mikä pitää ensin ruuvata auki et sielt sisältä paljastuu meiän pistokkeisii sopiva vastakohta... Enhän miä mitää ruuvimeisseleitä tai muitakaa työkaluja omista, joten jouduin turvautumaa ihan tavallisee keittiöveitsee! :-) Suihkun jälkee suihkuttelin hiuksii tota lämpösuojaa ja pistin raudan kuumenemaa, tossa on kätevä ledvalo, mikä alkaa vilkkumaa ku GHD on käyttövalmis ja samalla kuuluu sellanen piippausääni.

Mun kampaaja Studio Cutpointissa käyttää GHD'tä, ja molemmilla kerroilla mitä oon siellä käyny, oon vaa paijjannu mun hiuksii sen jälkee; niistä tulee niin silkkiset ja pehmeet! Mun vanha suoristusrauta repi tosi paljon ja jätti hiusten pinnan ns. karvasen näköseks, GHD'n kanssa lopputulos on päinvastanen, ero on ihan mieletön! Omasta mielestä GHD on kuitenki vähä hankalanmallinen ja kookas pitää kädessä, eiköhän sen käyttöö kuitenki totu ajallaan. Suoristin mun hiukset siis eilen suihkun jälkee ja vaikka mun pidennykset oli yöllä letillä, ne oli edellee aamulla ihan suorat (siihen asti ku innostuin testaamaa kiharoitten tekoo)! Teen niistä kiharakuvista oman postauksen viel tänää illalla tai viimeistää huomenna aamupäivällä. :-)

XOXOIida

Ei kommentteja: