torstai 15. maaliskuuta 2012

Forever yours







Meillä oli Masan kanssa tiistaina 13.03.12 ensimmäinen vuosipäivä, tuntuu ettei siitä ois kauaakaa ku ees tutustuttii, ja nyt ollaa oltu virallisesti yhessä jo vuosi! :'') Käytii tiistaina sen kunniaksi syömässä Kotkassa Subwayssa ja vietettii illalla aikaa yhessä. En oo vielä hankkinu murulle mitää vuosipäivälahjaa, koska en haluu antaa mitää turhaa. Ystävänpäivänä annoin Masalle korumaa.fi-verkkokaupasta avaimenperän, johon on kaiverrettu meiän kuva ja kääntöpuolelle teksti "Iida <3 Jere, 13.03.2011", toi oli mun mielestä lahja, jolla on tunnearvoa ja haluun keksii nytteki jotaa sellasta. Masa hankkii meille molemmille liput Ruisrockkii ens kesälle ja oon niin innoissani, en oo koskaa aikasemmin ollu missää "isoilla" festareilla ja tuolla on ihan superit esiintyjät, mm. Nightwish&Jukka Poika!! Tällä hetkellä ootan muutenki enemmän ku mitää muuta kesää, koska ollaa jo pidemmän aikaa suunniteltu yhteenmuuttoo ja pikkuhiljaa se alkais olemaa ajankohtasta. Mulla on nyt ollu paljon yövuoroja ja Masan opiskelut työssäoppimisineen keskittyy päivävuoroihin, joten välillä on tosi hankalaa sovittaa aikataulut yhtee et ehittäis nähä ees muutaman kerran viikossa. Tää ongelmaki on poispyyhitty siinä vaiheessa ku meillä on yhteinen arki, ei tarvi eriksee suunnitella milloin ja missä nähää, upeeta vai upeeta? Oon suunnitellu jo paljonki mitä kaikkee haluisin meiän yhteisee kotii.

Voisin kirjottaa tähän kunnon siirappisen tekstin miten ihana poikaystävä Masa on suurimman osan ajasta ja miten onnellinen oon sen läsnäolosta mun elämässä, mut musta tuntuu ettette haluu lukee semmosta. :D Lyhyesti ja ytimekkäästi lopetan tän postauksen sanoihin: I love you, thank you for all. <3

Ei kommentteja: