tiistai 8. marraskuuta 2011

new hair!


Diddidii sain vasta nyt silmät sikkurassa postattuu tänneki mun uusista hiuksista! Kävin perjantain mun luottokampaajalla HiusAteljeeCenterissä, leikattii huonot latvat pois, tasotettii pikkasen otsista ja värjättii. Tost kuvasta ei ehkä huomaa, mut nää liukuvärjättii juuresta latvaa ja laitettii päälle viel linjaa pehmittämää vaaleit raitoja, tykkään! :-) Olin kyllästyny tohon liian vaaleesee sävyy, ni tää toi kivasti uutta ilmettä. Samal reissulla ostin uuen lämpösuojan ja hiuksii jätettävän hoitoaineen, ja silti yhteissumma jäi alle 94e! Kyselin kans pidennyksistä, mut Mallu lyttäs samantien ne haaveet, mul on kuulemma niin pitkät omat hiuksetki ja se ois vaa silkkaa rahanhaaskausta sen mielestä, tuuhennus ois kuulemma parempi vaihtoehto jos mun on pakko saada jotaa lisäkettä päähän. xdd Ei sillä, ehkä nää menettelee tälleeki taas vähäsen aikaa? Mutjoo mun pitää jatkaa pakkailemista, heippa ihanat. <3

Mitä tykkäätte?

xoxoIida

2 kommenttia:

noora kirjoitti...

vähä kivat noi hiukset!:)

Jenna kirjoitti...

ihant ihanat <3 ihant??? XDDDDD ahahaha joo en tiiä !!