perjantai 25. marraskuuta 2011

all night, all night

oon rakastunu tähän biisii ihan äärettömän paljon, tulee Jenna ja Espanjan reissu mielee <3 i love u honey!

Maailman huonoin bloggaaja tässä terve. Melkee hävettää ees nokkaansa näyttää täällä ku viime postauksen oon julkassu ennen mun Espanjan reissuu, melkee kolme viikkoo sitte. Shame on me. Oon yövuorossa täl hetkellä, ja oon pirun ylpee ittestäni ettei mua ees nukuta! Eilen oli eka yö näist neljästä, maanantaiaamuna paluu arkee ja ns. normaalii rytmii. Tää on itseasias ihan kivaa!!

Parin tunnin päästä pääsen kotii, koira pissille ja ruokaa molemmille karvapalloille... ja AH nukkumaa, onneks on viikonloppu, eilen aamulla meinasin mennä leipomaa naapurin remppamiehii ku ne alotti naapurirapun kylpyhuoneremontin samaa aikaa ku miä pääsin töistä. Nice, hyvin nukuin. Pää lyö täl hetkel aika tyhjää, mut lupaan tänää/huomenna tulla kertomaa enemmän kuulumisii, postailee viimeaikasii ostoksii, kertoilee maailman ihanimmasta Espanja-viikosta ja kaivelee kuukauden takasii keikkaraporttei... Jos viivästyy, olkaa armollisii, oon ihan kiva, oikeesti. :-)

PS. Eilen tuli ilmotus Kotkan Haloselta et mulle tilattu S-koon talvitakki on saapunu, ja tänää käyn noutamas sen, jeejee!
Ei se tullu ku Kokkolasta saakka, XXL oli vähä turhan pieni mulle. :(

PPS. Mun murmeli pikku-Senni tulee tänää hoitoo mun luokse pariks tunniks. <3 love

PPPS. Mulla on suuri ikävä kaikkii, enkä tykkää täst tunteesta yhtää.

xoxoIida

Ei kommentteja: