tiistai 8. marraskuuta 2011

hola españa 9.-16.11.11


Ay ay ay, tää lähtee vajaan kahen tunnin päästä Masan kans ajelee Helsinki-Vantaa-lentokentälle ja lento Espanjaa, Málagaa lähtee klo 6.00. Espanjan aikaa oon perillä n. klo 10.50. Mua jännittää niin paljon lentäminen yksin enkä oo vieläkää saanu pakattuu matkalaukkuu!! Onneks ajatus siitä et perillä oottaa mun ihana sekopää Jenna ja saan viettää koko viikon sen kanssa Mijaksessa <3 ! Voihan se olla et postailen viikon sisää kerran-pari, mut epäilen et aikaa jää koneella notkumisee. Palaillaa siis ens viikolla viimeistää<3! Teen vielä pienen postauksen ennen lähtöö jos ehin mun uusista hiuksista. Oon niin riemuidiootti happyface täl hetkel ettei mitää rajaa, wihii. :'')

xoxoIida

1 kommentti:

Jenna kirjoitti...

XDXDXD noeiii.. tellu älä huku sinne !! HAHAHAHAHA♥♥♥