torstai 3. marraskuuta 2011


Heippa ihanat! :-) Tulin kirjottelee pikkasen kuulumisii, toissapäivänä olin äitil käymäs. Huomasin et Sennist on tullu kauhee herkkuperse, sil on tosi huono ruokahalu oikeesee ruokaa, mut herkkui se haluu koko aika. :''D Tuli leikittyy taas senki kans oikee urakalla, kaikki tavarat piti viskoo pitkin lattioit. Ja kiukuttelultakaa ei vältytty ku ei saanu kolmatta pullaa ahmattina. :D Voi Romeo-parkaa ku menee ens tiistaina reiluks viikoks Sennin käsittelyy, Kamu on kovilla ku pitää joka päivä kestää tervehdysleikkii (ipana nappaa kissan molemmist etutassuist kiinni ja nostelee niit vuorotellen ja sanoo "päivää päivää"). :'''D Siellä meniki koko tiistai, mut ei sillä, edellee äitin luona tuntuu kodikkaamalta ku mun omassa kämpässä. Se, et on elämää ja ihmisii ympärillä, tekee kodin.

Tiistaina tuli myös mun maanantain tilaamat kasvomaalit ja siveltimet<3! Oon ihan liekeissä niistä, innostuin heti ekana iltana maalailee naamaa kaikil kolmel värillä mitä ostin (musta, valkonen&sininen), sain kuitenki allergisen reaktion. Eilen maalasin koko naaman sinisellä ja liimailin Tiimarin hopeisii strassei toisee poskee, lol. Ei kauheen omaperästä, mut kasvojen maalaaminen tuntuu kivalta. <3 Kommentit on ollu smurffia ja avatarii, ehkä vaa wnb bodypaintingii pelkästää? :-)  Ainut pitkä miinus tulee et saan allergisii reaktioit niist väreistä, dislikedislikedislike. :'(

Tänää aamul heräsin aikasee ja kävin keskuskentällä juoksemas muutaman kierroksen ja juoksees katsomon portaita ylös ja alas, tuntuu et on kunto laskenu ihan sikanaa ja kiloi tullu lisää. En tykkää!! Ollaa Masanki kans alettu käymää lenkillä iltasin ku se on täällä, joko Veera mukaa tai kahestaa vaa. Seuraavan kerran ku oon rahoissa, haluun ostaa 10 kerran kortin zumbaa, seki on nyt jääny... :(:(

Olin tänää pitkäst aikaa taas töissä, ennen iltavuoroo kävin kuitenki laitattaas mun kulmat; muotoilu ja värjäys. Menee ehkä vähän aikaa totutella, mut tykkään! :-) Töissä meni ihan jees, jotenki tosi nopeest kello oliki jo seittemän, vaikka kolmelt olin ihan et tuntuu et ois menny jo ikuisuus.

xoxoIida

Ei kommentteja: