perjantai 22. kesäkuuta 2012

Mikä susta tulee isona?



Musta tulee parturi-kampaaja!

Unohdin kokonaa tulla tänne blogin puolelle kertomaa et pääsin kevään yhteishaussa opiskelemaa parturi-kampaajaks 14.8.2012 lähtien Kouvolaan!!!! Olin ihan varma etten pääse opiskelemaa ku sinne oli niin paljon hakijoita ja oon kuullu ettei sinne oteta ketä tahansa, kiljuin onnesta viime viikon torstaina ku luin oppilaitoksen sivuilta mun nimen. Kiitos teille muutamille jotka tiesitte tästä ja kannustitte mua. <3 Oon nyt niin onnellinen ettei mitää rajaa, tuntuu et elämässä on kaikki asiat hyvin tällä hetkellä. :'') Soveltuvuuskokeet ei menny mun mielestä ollenkaa putkee, mut luulen et se psykologin haastattelu ja lähihoitajatausta toi mulle lisäpisteitä. Ootan ihan mielettömästi syksyy et pääsen takasin koulun penkille opiskelemaa kerranki sellasta alaa joka tuntuu omalta, oon sitä mieltä ettei millää muulla oo merkitystä ku sillä et viihtyy työssään, palkoista viis. Unelmat toteutuu jos niitä jaksaa tavoitella, tää on osa mun unelmaa enkä malttais enää odottaa.

XOXOIida

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Milloin se videopostaus??:)

Iida kirjoitti...

Aiheita odotellessa... :)!

Anonyymi kirjoitti...

Onnee kovasti :)
Mikä sai sut vaihtamaan alaa?
Ku itekki haaveilin lähihoitajan ammatista, mut ehkä haluun sittenkii kampaajaks?
Kerrotko sitte sun opiskeluista siellä? :)

Anonyymi kirjoitti...

no voisit kertoo vaikka Annan keikost ja kuin tärkee se sulle on:)
sun elämäst muutenkii. vaatepostauksii , meikkipostauksii tai tälläsiii:)

Iida kirjoitti...

1. Anonyymi: Oon pidemmän aikaa miettiny alan vaihtoo, ja parturi-kampaajan työ kiinnostaa 110%. Ei lähihoitajien työssä oo mitää vikaa, mut mä haluun elättää itteni sellasella työllä josta nautin. Koen etten saa toteuttaa nykysessä duunissa itteeni tarpeeks, etenkää yöhoitajana. :/ Mut en todellakaa oo hylkäämässä hoitoalaa, on hyvä olla pohjalla ammatti joille riittää aina töitä. :) Kampaajia on Suomessa paljon, mut töitä ei kaikkialla riitä. Lähihoitajista on aina pulaa jokasessa kaupungissa. Ite oon kyl tyytyväinen et kävin ensin hoipan. Hoitoala on kutsumusala, eli hae ihmeessä jos tuntuu siltä! Se on sellanen hyvän mielen työ; saa auttaa ihmisiä ja tehä niitä onnellisiks pienillä teoilla. Ja tottakai postailen jatkossa koulujuttuja tänne, sillon mulla on enemmän aikaaki ku ei oo unirytmit sekasin ja aiheita riittää varmasti päivittäin! :')

2. Anonyymi: Kiitos :>

Anonyymi kirjoitti...

videopostausta odotellessa :)!!

Anonyymi kirjoitti...

Ja olis kiva jos vähä useammin postaisit :)

Anonyymi kirjoitti...

Eikös sulla oo sinettipidennykset? :) Millasessa kunnossa ne on sulla nyt pysyny ja käytkö jossan huoltaa niitä yms ? Oisko mitään vinkkejä millasilla tuotteilla niitä kannattaa hoitaa? kun itse oon tässä semmosia hommaamassa :)

Iida kirjoitti...

On sinettipidennykset! :) Meen ottamaa nää pois parin viikon päästä, sillon nää on ollu päässä reilut 5kk. Kampaajan mielestä nää on pysyny tosi hyvässä kunnossa, mut ite oon huomannu et latvat on kärsiny jonkun verran lämpökäsittelyistä ja tyvi on pikkasen huovuttunu sinettien kohdista. Päässä olevia sinettejä ei oo huollettu mitenkää, ainoostaa lisätty uusia, värjätty tyveä ja pikkasen leikelty latvoja. Oon tykänny näistä ihan mielettömästi, mut oon ihan kauhuissani ku oma tukka on ohentunu tositosi paljon.. :/ Aion silti mennä ottamaa uuet sinetit elokuun alkupuolella!

Ite oon ainaki käyttäny kosteuttavii shampoita ja hoitoaineita, hiuksii jätettävää hoitoainetta, silkkitippoja (!!) ja hyvää lämpösuojaa suoristaessa ja kihartaessa. Muistat vaa ettet käytä niihin mitää rakennepaikkaavii tuotteita! Tsemppii tulevien rakkaushiusten kanssa! <3