lauantai 2. kesäkuuta 2012

Hemmottelua






Mulla on maailman ihanimmat äiti ja poikaystävä. <3 Äiti oli löytäny mun sisustuksee ja brittirakkauteen sopivat iPhonen kuoret ja tollasen söpön tyynyn kirppari- ja shoppailukierroksella ja toi noi mulle eilen päivällä. Masa taas oli viime viikonloppuna luokkaristeilyllä Tukholmassa ja osti laivalta mulle maailman ihaninta hajuvettä. D&G 3! Ja koska se on sellanen höntti, sain siltä uusimman Cosmopolitanin ja Jukka Pojan levynki. Mitä oon tehny et ansaitsen tämmöstä hemmotteluu? Kiitos!

Eilen juteltii Jennan kans koneella ja suunniteltii et varattais Helsingistä hotellihuone ja mentäis oikee kunnolla shoppailee ja pitää hauskaa tässä kesällä, ei olla nähty pitkää aikaa ja mikäs sen parempaa ku prinsessaelämä parin päivän ajan. Vapaita ja suuria palkkoja ootellessa! Nyt pinkasen kiireellä töihin, jaiks!!

XOXOIida


7 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

oot ansainnu noi ja vielä enemmänkI!! prinsessa viikonloppuu ootellessa♥

Anonyymi kirjoitti...

mistä noi kuoret on ostettu??(:ne niiiiiin ihanat!

Anonyymi kirjoitti...

mistä noi kuoret on ostettu ?(:ne on meinaan tosi hienot !(::

Anonyymi kirjoitti...

voisit tehä meille my day-videoita päivistäs ja muutenki video postauksii ois kiva kattoo!:))

Iida kirjoitti...

Jenna: <3

Anot 1&2: Äiti löys noi kirpparilta :') noi on viel hienommat luonnossa! Ainut ettei oo mitää superlaatuu, terävii kulmia eikä välttämättä kestä kauaa.

Ano 3: Katellaan ;)

Anonyymi kirjoitti...

mooi oot varmaan aika kiireinen tai jotain ku et niin usein postaile(:
nii sen takii olis kiva katella videoita!:) hyvää kesää söpöliini!:D:D

Iida kirjoitti...

Voiei, ehk sulosin kommentti pitkää aikaa! :'') Oon jo tosiaa ollu koko aika melkee töissä, niinku tälläki hetkellä. Mulla on kauheen huono omatunto tän blogin ja teiän lukijoitten laiminlyönnin takii, kaikkee ei vaa pysty tekee vaikka kuinka haluisin. :( KÄÄK, pitää vissii oikeesti yrittää jotaa videopostausta väsätä!

Samoin sulle ihanaa kesää! <3